sjettejuli Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 hei dere er i uke 35 og JM var litt usikker på hvordan babyen lå i dag. Den har ikke festa seg men hun var ganske sikker på at den lå rett vei. Nå er den rikitgnok hyperaktiv og vrir seg rundt hele tida, men trenger jeg være bekymra for at det ikke er festet ennå? Hvis det er usikkert neste uke, skal jeg visst til ultralyd. Noen med erfaring. Er førstegangs
huldra75 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 jeg tror ikke du trenger å være bekymret, den trenger jo ikke å feste seg før fødselen.
Juvena Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Hei, jeg har termin femte juli. Var hos lege forrige uke, da hadde babyen ikke festet seg, men lå med hodet ned. Jeg syns det virker som den snur og vender seg mye, så jeg vet ikke åssen den ligger nå. Men tror nok fortsatt den ligger med hodet ned, får flere ganger beinspark i ribbeina. Men tror ikke vi trenger bekymre oss. Jeg skal ikke til lege før 14.juni, så jeg kommer ikke til å få vite noe før den tid. Jeg er andregangsfødende og ikke bekymra, tror ikke du trenger være det. Lykke til!!!
♥maxen min♥ Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Hei du, jeg har termin rundt St.Hans og han har fremdeles ikke festet seg, er overhodet ingenting å bekymre seg over! Er i alle fall den info jeg har fått fra min JM og lege, men de vil nok vite hvilken vei h*n ligger, men det kan de også kjenne etter!
sjettejuli Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2006 ok, tusen takk for raske og gode svar. har termin 6 juli, så det er jo ennå noen uker igjen!
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Hei, skulle bare si at du har termin på bursdagen min... :-) Og bursdagen til George Bush, dessverre... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå