sjettejuli Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 hei dere er i uke 35 og JM var litt usikker på hvordan babyen lå i dag. Den har ikke festa seg men hun var ganske sikker på at den lå rett vei. Nå er den rikitgnok hyperaktiv og vrir seg rundt hele tida, men trenger jeg være bekymra for at det ikke er festet ennå? Hvis det er usikkert neste uke, skal jeg visst til ultralyd. Noen med erfaring. Er førstegangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Noen gang så fester ikke hodet seg i det heletatt. Det er vist vanligere på flergangsfødende siden bekkenet gjerne da er utvidet litt fra før. Jeg er andregangs men også i uke 35. Hodet er ikke festet og jordmora mi mente at siden ungen lå riktig vei nå og at han var så pass stor nå så var det liten mulighet for at ungen snudde seg nå. Det begynner jo å bli trangt for den lille der inne nå. Så trur du skal ta det helt med ro, trur ikke han kommer til å snu seg nå...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingsi Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig med hun over. Jeg og fikk beskjed om at babyen hadde snudd seg med hodet ned, men ikke festet. Dette trenger ikke skje før mye nærmere fødselen, og det i det hele tatt skjer. De følger vel mest med på om babyen ligger med hodet ned eller ikke. Jeg trodde den lille snudde seg slik at hodet kom opp, men fikk beskjed fra legen at den vrir seg rundt, bare med hodet ned :-) rimelig mye aktivitet til tross for trange forhold... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå