Gå til innhold

Paranoid


Vimsetrollet

Anbefalte innlegg

Æææææ! Har angst om dagen... Er sikker på at det er noe galt med den lille... helt uten grunn! Tror jeg har lest litt for mye om de stakkarene som har mistet. Har fortalt det til sjefen nå, og er sikker på at det hviler en fortellingforbannelse over meg nå. Nå som jeg har sagt det blir det sikkert ikke noe av likevel osv... Prøver å trekke pusten å tenke at alt går bra, men greier det ikke helt. Måtte bare få ut dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her. Er livredd for alt jeg... uff!

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler som dere, dødsredd for å miste. Kjenner etter symtomene hele tiden. Folk må jo begynne å lure når jeg sånn tilfeldig tar på puppene i ny og ne.. He he.

Jeg er 6+4, hvor langt er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å IKKE lese innleggene om de som har mistet jeg nå. Bekymrer meg for mye. Og det er ikke kritikk til dere som skriver altså!!! Heller tvert imot, det er flott at dere tør fortelle, og at dere får respons fra folk her på forumet og trøst. Men akkurat nå trenger jeg å roe meg ned litt... stresser litt mye kjenner jeg. Antageligvis helt uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+2. Tror ikke jeg kommer til å roe meg ned før UL 21. juli... Og det er lenge til det! Har neste kontroll 22. juni da. Håper legen kan si noe betryggene til meg da. Æsj, må bare slappe av litt på dette... Jeg måtte vel merket om noe var galt??!! Har foresten mindre/andre symtomer nå, men det er vel vanlig. Er fortsatt like trøtt da, gleder meg til det går over hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...