Gå til innhold

Hvorfor må vi krangle i det uendelige om mm/mme?

Anbefalte innlegg

De aller fleste mødre gir mm hvis ammingen fungerer greit, og de som sliter/ikke har nok mm går over til mme eller begge deler. Alle er vel også enige om at mm er bra, og at mme er et fullgodt alternativ når ammingen ikke fungerer. Er det da virkelig nødvendig å diskutere i det uendelig hva som er best for barn og mor, og hvem som er flink og ikke flink osv osv? Er så drittlei den diskusjonen.

Fortsetter under...

er jo tull å krangle om det da! men å gi tips om noe som kan fungere for å få til amminga og kanskje slippe mme må da være greit? For en god del hjelper det med forskjellige triks og råd. For andre ikke. Mulig at enkelte som er så ivrige på å fortelle om ammingen ordlegger seg slik at noen føler seg presset til å amme eller føler at de er dårlige mødre om de gir mme. Er sikker mange som må tenke seg om når de skriver. Skal gjøre det jeg da.

Jeg må få lov til å smile litt nå :-D

Vi er ALLE enige om at vi er dritlei av å diskutere mm/mme. Men hvorfor må du da poste et nytt innlegg som har et potensial til å bli en ny, lang, intetsigene diskusjon?

Ikke noe vondt med til deg altså, er så enig, så enig. Men dessverre kan slike innlegg starte en ny "krangel".

Synes vi kan slutte å poste slike innlegg jeg. Og de som har virkelige spørsmål om mm eller mme, skal få seriøse svar. Har vi ikke noe skikkelig å si, bør vi gå inn på kranglesiden og poste svaret der...

Snakker ikke om tips og råd, det blir noe annet. Var ment som en kommentar til trådene her hvor enkelte hadde lagt ut link til artikler (som jeg forøvrig ikke gadd å lese). Alle er tydelig vis ikke drittlei. Og klarer man å starte en ny krangel med mitt innlegg som utgangspunkt, så er det ikke håp. Men er helt enig i at seriøse spørsmål bør få seriøse svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...