Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi tester og tester og tester. Er det ikke med ladycomp så er det med en CB test. Har vi ikke Billigtest tar vi en hurtigtest, er det litt saktegående fart tar vi en pergokur og er vi redd for at ting går fort tar vi en P-pille "kur"..

Jøye meg.. Men hva med afrika og disse fattig land, de har ikke dette utstyret, og min mor hadde det heller ikke, men de og hun som mange andre pøste ut barn i øst og vest.

Her sitter vi da, håpefulle og urolige for om vi ikke får barn.. Kanskje dette styret rundt det øker kroppens stresshormon og gjør at vi faktisk utsetter muligheten til å bli gravide. Kanskje ikke på lang sikt, men med fingrene på tastene og øynene på 1.trisemester så føles det som en eeeevighet..

Ikke vet jeg, men jeg har aldri opplevd at noe har tatt så lang tid før, og uansett hvor mange ganger jeg sier at "nok er nok, nå skal fokuset bort" så klarer jeg ikke legge siden ned, testene til side eller bekymmeren i skuffen... Usj, av og til skulle jeg ønske vi levde i 1960 hvor internett og Ladycomp bare var en scionsfiction ide på en film man synes var sprø.

Men, anyway, jeg forsvinner ikke, ikke testene heller. Blir her til det sier pang i ovnen jeg. Uansett hvor mye fornufte sier at dette er vel unødvendig.Blir man gravid , så blir man gravid. Ja, ja...

HA en god dag damer.. Kom bare litt i det tenkende hjørnet..

Nå skal jeg ut å kjøpe en test snart, hi-hi..

Ciao bellas!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5225842-hekta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett godt poeng!

Men hvordan i all verden skal vi klare å la være å teste og ikke minst fokusere på det dag ut og dag inn? Prøver man å koble av med en bok må man tilbake noen sidere, for "plutselig" datt man ut av handlingen....går man tur...tenker man jo mye.. Nei ikke enkle greier.

Men nå kommer sommeren :o) og jeg krysser alt jeg har for at vi alle sakte med sikkert kryper over til 1 trimester...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5225842-hekta/#findComment-5226274
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...