Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har trålt en del innlegg her i.f.m. at jeg skal strikke nye bleiebukser til jr, som har blitt mange kilo og snart trenger 3-tråds på dagen også. Og da så jeg at du tidligere har skrevet dette i et innlegg:

"Når det gjeld bleiebuksene synest vi definitivt modellen som er for 4 mnd og oppover(?) er den beste. Dei held bedre på fasongen enn dei "nyføddbleiebuksene".

Hvilke bukser er det du viser til? Er det mønsterark nr 1, på baksiden? I 2-trådet? Vi har til nå brukt de "trekantede" til dagbukser og den med vrangbord som nattbukse, og har vært fornøyd, synes de har holdt seg bra. Men vurderer å prøve den modellen du snakker om.

Ja, og en ting til - du har ikke tilfeldigvis prøvd å strikke i "vanlig", farget, ubehandlet ull, for så å behandle med ullkur? Hadde vært litt gøy med farger, tenkte jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5225813-ranveig-r-bleiebukser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg har ikkje mønsterarket her no, men den eg meinte er den som er i ribbestrikk heile vegen, og som har littegranne "bein" nederst. Trur den var på første arket, under "trekantbuksene" (eller var det på baksida?) ... Kan ein skylde på ammetåke så lenge ein ammar? Vi laga dei i alle fall av 2-tråda lanolingarn.

Det er litt morsomt at du nevner det med vanleg "vanleg" garn... Mamma strikka dei første buksene til guten vår, og då trudde ho alt lanolingarnet var 3-tråda, så ho strikka av det tyne vanlege ufarga garnet. Vi sette dei ikkje inn med lanolin, vi trudde jo at dei hadde lanolin i seg. Det tok nokre veker før dei var trutna, men dei fungerte kjempefint, og vi brukte dei faktisk i 5-6 mnd, heilt til han trengte nokon som var større. Då hadde vi lyst at han skulle få farga garn i buksene sine, og ringte Nøstebarn for å spørje om det ville fungere. Dei sa at det ville ikkje holde tett nok. Men eg vil jo tru at det skal fungere med farga garn når det fungerte med det vanlege tynne garnet (det same som vi strikka ullteppet av)..? Det er mulig eg kjem til å prøve etter kvart, men eg gidd liksom ikkje lage nye ullbukser når han har nokre som passar.

Så du får berre prøve, eg innbiller meg at det vil fungere heilt fint (men du bør vel strikke på litt liten pinne sidan det vanlege garnet er ein del tynnare enn lanolingarnet), men du må vel rekne med at det tar litt lenger tid før dei blir tette.

Viss du prøver får du fortelle korleis det gjekk då.

Tusen takk for langt svar!

Jeg skjønner hvilke bukser du mener - det er de vi bruker til nattbukser. Er på samme side som trekantbuksene, ingen tett ammetåke altså!

Jeg var faktisk innom butikken i dag, og de sa at det vanlige var å bruke disse nattbuksene (med 3-trådet garn) også om dagen, når ungene ble større. Men jeg synes de ruver litt mye, så jeg tror jeg skal strikke en i 2-trådet lanolingarn og sjekke om det holder tett nok.

Spurte også om de hadde erfaring med å bruke det fargede garnet. De hadde ikke prøvd, men mente det burde gå bra. Så jeg skal prøve, og så skal du få rapport. Når jeg blir ferdig... Har "plutselig" litt dårligere tid :) Ja, og så nevnte også de at lanolingarnet er tykkere enn det vanlige garnet, så jeg skal bruke litt mindre pinner.

Er jo nesten utrolig at dere fikk buksene til å fungere med det kjempetynne garnet! Men de måtte jo ha vært veldig nette å ha på da, ser jeg for meg. (Mener å ha lest i et innlegg du skrev at det tok 5 uker før buksene trutnet, og da syntes jeg vi var heldige som var tett etter bare en uke... Men nå skjønner jeg!)

Annonse

Hehe!

Ja, det at vi brukte heilt feil garn kan jo forklare kvifor vi måtte skifte på småen, innerst til ytterst 4-5 gongar kvar dag dei første vekene :o)

Men eg vil jo tru at dersom ein set inn ullbuksene med lanolin når dei er strikka vil det gå fortare. Vi strikka jo og med stor pinne, så det tok lang tid før dei var blitt tova såpass at det ikkje var hull-i-hull heile vegen lenger...

Men ja, dei er veldig nette og tok definitivt mindre plass enn dei vi brukar no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...