Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Så nå har vi sagt opp leiligheten=) Skal flytte tilbake til Sortland,skal gå skole og ta opp noen fag som jeg ikke fikk så god karakter i,og siden jeg har gått Naturforvaltning,så må jeg ha den naturfagen,hvis ikke får jeg ikke studiekompetansen,er faktis bare eksem jeg trenger så har jeg det,men vil ta opp noen fag. Vi har kanskje fått ei som vil leie her,håper det,da kan vi flytte fortere og trenger ikke vente de 3mnd vi har oppsigelse,blir jo ikke før i september da,så håper bare husvertene fortsatt vil leie ut,var snakk om at de kanskje skulle pusse opp,men de var ikke sikker. Har også kanskje fått oss leilighet på Sortland,gudmoren til Simen sin,hun gikk også på den skolen jeg skal gå på,er 90kvm, og betaler 4500 i mnd,litt dyrt synes jeg,men er seriøst nesten vegg i vegg med bhg,tar max 3min å gå dit,og får mest sannsynlig bhg plass,der de har 2 plasser reservert hvis det begynner elver på skolen,og tar meg max 10min å GÅ til skolen,ligger litt utenfor byen,men tar max 10 å kjøre dit,så hvis alt klaffer her med husvertene skal leie ut,og hun vil ha leiligheten,så skal jeg ringe husverten til der vi håper å få leie=) Hun er ferdig på skolen og utflytte om ca.14 dager,og hun som skal å se på denne idag skal være ute av sin til 1.juli,så hvis alt går bra (kryss fingrene for oss) så skal jeg spørre han husverten på sortland,og vi kan flytte inn da,han ville ha folk inn fortes mulig etter at hun som bor der nå flytter ut,men er jo midt i en mnd,så håper at han kanskjer går med på f.o.m 1.juli. Tør ikke å håpe,vil ikke bli skuffet,men håper så at alt klaffer,vil at ting skal begynne å gå vår vei også nå. Og sambo,får seg kanskje jobb der også,og er snakk om 3-4 dager i uka,og en god inntekt i mnd,og jeg skal prøve å finne meg en liten helgejobb,så *håpe,håpe,håpe* =) Men skal vaske videre nå,bare en lite pause oppi alt av rydding og vasking=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Oii!! Høres ut som alt klaffer jo! Kjempeartig!!! Kjempe glad på deres vegne!!! Mange klemmer fra Monica og Natalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Så spennende! Mener å huske at dere bodde i Bodø, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Høres ut som alt skal gå i orden. Håper det. Krysser fingre for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Håper alt går i orden, hadde vore så kjekt om alt falt på plass med en gang og flyttingen ble lettest muligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk jenter=) Får ikke vite før mandag om hun vil ha leiligheten eller ikke,hun har sett på en annen også,så håper hun ikke får den hehe=) Ja,bor i Bodø nå,stemmer det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå