Gå til innhold

Seriøst !! Går det an å kjenne noe i uke 12 ????

Anbefalte innlegg

Jeg kødder ikke !!

De siste dagene har vært verst.

Jeg kjenner småpopping av bobler på siden av magen....og igår da jeg bøyde meg ned skjevt så fikk jeg et lite "spark" i sida. Kan ikke kalle det spark, men et eller annet var det som kom litt kraftig.

Har kjent dette tidligere, men kanskje en gang en eller annen dag...

opplever dette nå et par ganger til dagen....

Men folk kjenner jo ikke noe før fra uke 15 og utover.....

Må være innbilning....leker med tanken inntil videre ;op

Fortsetter under...

Hei igjen..

Jeg forfølger deg.. Haha Neida

jeg kjente liv i 11 og 12 med de to siste, men var som deg ikke sikker med den første. men små luftbobler er nok temmelig sikkert bevegelser fra den lille ja.

legg deg ned og kjenn skikkelig godt etter en dag, og du blir sikker selv... utroli herlig følelse

Annonse

Fosenpia - du skremmer meg !!

Hehe...neida....

Så herlig å høre at flere har kjent det så tidlig....Har bare blitt mer og mer per dag og litt mer tydelig.

Så jeg ser frem til uke 13 og 14 .....

Nå ble jeg også glad, har følt at jeg MÅ vel ta feil, for jeg har kjent det siden uke 12 men alle bøker sier at jeg ikke "skal" kjenne noe før uke 20 nesten!! Dette var bra. Jeg synes det kjennes ut som å ha en liten gullfisk i magen - med veldig myke finner. ;-)

Så nå skal jeg ikke prøve å overbevise meg selv om at det er luft lenger, hehe!

Annonse

jeg har også begynt og kjent mye liv i magen min er 13, hører mange sier at jeg ikke kan kjenne før om en mnd, men jeg er sikker,,, det er min lille baby.

når jeg var på tidlig ultralyd i uke 11, sprella den kjempen mye, legen sa at det var en veldig aktiv krabat, så at jeg ville kjenne det tili var det ikke nå tvil om.. hehe syns detter er spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...