Gå til innhold

Hei jenter:)min juni bebi kan fort bli juli!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og min juli-bebi kan fort bli juni-bebi!! Jeg har termin 3. juli! :o)

Velkommen til klubben er du iallefall, om bebisen din velger å bli litt lengre inni magen! :o) Selv er jeg 23 år, samboer og vi venter vårt første barn! Så synes det er spennende når det begynner å nærme seg sånn!! Kun 32 dager igjen i dag!! :o)

Lykke til iallefall!! -og kanskje vi sees her igjen om en mnd tid?! :o)

Hei på deg!

Velkommen,arti med flere i "gjengen":)Ettersom det kun er 1 dag det er snakk om får en håpe bebisn kommer etter 1.juli da.Da får nemlig far utvidet pappapermisjonen fra 5 uker til 6 uker.Bare sånn det praktiske jeg tenker på,sjønner om du er rimelig lei da ja...:)

Lykke til videre:)

Annonse

hei hei,som jeg sier over her så glemte jeg å si det,men er iallefall bosatt i oslo.å du da hvor bor dere?det er litt ekstra spennende dette med 2 mann da,kan bli å vil nok helt naturligvis bli en del sjalusi!vi har snakka en del om dette, men man vil vel alldri bli helt forberedt,så vi vil nok bare ta en dag av gangen:)lykke til alle sammen:)

Hei!

Jeg venter jente 3.juli! Men håper på junibarn..... Føler meg ganske klar allerede. Så det gjør ikke noe om hun (for det blir ei jente) kommer til helga! Kan ikke forestille meg at jeg skal gå langt ut i juni.... Ihvertfall ikke forberedt på å føde i juli! Mulig jeg får meg en overraskelse.... spennende er det ihvertfall!

kjempespennende:)klart at alle både mødre å jordmødre sier det er så bra å "ruge"lengst mulig ,men d må da være lov å bynne bli lei!!beibien er velkommen hver dag nå!lykke til da, får håpe vi begge blir litt tidlig ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...