Gå til innhold

April: Småbarnsmor-vennlig åpningstid.

Anbefalte innlegg

Men stakkars de som jobber der. På Ikea altså. I går var jeg og ei venninne på kveldstur til Ikea (uten barn). Det var så deilig å rulse rundt og ta seg goooood tid. Ingen vogn og dytte på, og ingen utålmodig tass som hyler når vogna har stått stille i 1,5 sek. Vi ankom litt over 20....ruslet leeeenge i møbel etasjen, gikk på kafeen, spiste gresk salat i RO og FRED, og koste oss lenge med nips i underetasjen.... Nydelig. Sjekke ut fra Ikea 22.45.... Nøt turen i fulle drag. Handlet for nesten 800 kr. Og jeg som ikie trengte noe der, bare dro for turens skyld. Det enest aberet var at gubben sa at neste gang fikk jeg væsågod å ta med meg Lille. Ikke fordi han gråt og våknet hvert 15. min mens jeg var borte, men fordi det pleier å bli mye billigere når jeg har han med :-)

Fortsetter under...

Hehehe!! Det bruker å være sånn med meg på interiørbutikker også!! Nå den siste uka tror jeg jeg har brukt snart 1500 på blomster og trekrukker som skal være ute!!! :-/

tore har ikke hørt summen enda.... skumle greier altså!!

Men hva mener dere med nips? Leste det en dag før også.. Det er slang ord for knips=speed her i Molde (hadde ei venninna som var på kjøret før, men hun har faktisk klart å komme seg i orden igjen.. hvis det var noen som lurte på hvorfor jeg visste det.... :) )

Men jeg skjønner jo at det ikke er DET dere prater om da ! =)

En venninna av meg trodde jeg gikk rundt å sa at jeg var kåt når jeg sa jeg var dryg... Men i Molde betyr jo det at vi kjeder oss å finner på rare ting.. hehe

Disse dialektene kan gi noen misforståelser jah! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...