Gå til innhold

Troll klubben barnehage fredrikstad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.ped.lex.no/4daction/wa_adresse/[1=3]/[2=1]/[s=01001311A101]/[P=4]/[What=@]/[Where=A]/[A=4842]/[1=1]/[2=1]/[3=1]/[Gr=930_950_955_960]/[sP=1]/[Lim=100]/156105056

Vet ikke noe om barnehagen din, men ser at det er flere avdelinger av trollklubben. Under "barn 3-5 år" og "Alt om barnehager" ligger adresser til alle barnehager i Norge.

Jeg vet tilfeldigvis veldig mye om Trollklubben, Har begge barna mine der og eldste begynner på skolen til høsten og hun har gått der siden hun var 10 mnd. har bare positive ting å si om barnehagen. Datteren min kom f eks hjem i dag etter et tre dagers "koloni" opplegg i Sverige med barnehagen full av opplevelser.Hun har storkost seg både på denne turen og alle årene hun har gått i barnehagen. Lillegutt på 2 stortrives også. Du kan trygt sende ungen din i Trollklubben.

Jeg jobber der..... Ingen grunn til å være engstelig for å sende barnet ditt til oss, vil si at det er en god barnehage med flinke mennesker som tar godt vare på barna. Greit å ikke høre så mye på rykter, det er mye som blir vridd på.

Og bare så det er sagt: Vi får lønn hver mnd. og vi får god lønn.( Det er nemlig det hottetste ryktet at vi ikke får lønn). Vi er da ikke idioter he, he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...