Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Babyen min ligger i seteleie, men i natt har jeg sovet veldig dårlig pga at det kjennes ut som mitt lille nurk driver og herjer der nede i magen. Har et håp om at han driver og snur seg fra seteleie....noen som har merket sånn? Hvordan kan man selv kjenne om babyn har snudd seg? hvis man kjenner det da..:-) er forresten i uke 37 nå..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5224848-merker-man-at-barnet-snur-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, vil si at du kjenner det.. min snudde seg tilbake fra sete til hodeleie i uke 37 eller 38 sist og det kjente jeg veldig godt. våknet av kjempevondt i magen om natten samme dagen jeg hadde time til utvendig snuing på sykehuset og fikk bekreftet at han hadde snudd seg med ul den dagen.

har du prøvs akupunktur for å få han til å snu seg? det var det som hjelpte babyen min sist.

Annonse

Jeg merket det kjempe godt... Husker ikke hvilken uke, men hodet til vesla var festet i uke 33, så det må har vært rett før det da. Fy flate jeg ble kvalm!!!! Var ikke så vondt, men fryktelig ekkelt. Hele magen forandret form også. Ekkleste jeg har vært med på. Men jeg var ikke så langt på vei, og vesla var bare 3130 da hun ble født. Det er nok stor forskjell på smertene du kjenner da, hvis babyen er litt større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...