Chiquita Bananas Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Ser at dessverre så har noen jenter her opplevd dette, men hvis det ikke er noe foster - hvorfor har det slått ut HCG og en sekk har vokst - når det ikke er noe foster i den ? Det er ganske brutalt å finne ut det - når alt annet tilsier at man er gravid...for symptomer er vel der ? Skjønner ikke at noe kan vokse - når det som skal være levende ikke er der ?? Eller er det morkaka eller det egget som starter det hele ? Er egentlig egget befrukta eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Vokser ikke morkaka fram etter plommesekken er "brukt opp" da? Hm.... nå ble jeg og veldig nysgjerrig her! Venter spent på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Synes det er så merkelig at noe slik kan skje i kroppen vår... Jo - kanskje morkaka tar over med tilførsel av næring og blod og da slutter plommesekken med sine oppgaver.....Men plommesekken må jo gjøre sin jobb frem til da - og "lever"....uten et foster å gi næring til ?? Håper noen kan svare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Det heter innbilt svangerskap. Kroppen trodde egge ble befruktet. Og begynner å produsere hcg. Kroppen innbiller seg at den er gravid og gir deg symtomene på graviditet. merkelig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Skulle ikke vært lov ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Les om Blæremola på nettet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
71variant Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 hei hos meg forstod jeg det slik at egget var blitt befruktet men at fosteret døde allerede i 5-6 uke - begynte å blø i uke 11 og da var fosterposen tom for foster - hadde oppløst seg liksom - men morkaken og livmor hadde fortsatt å vokse. HCG nivået mitt var høyt også lenge etter at jeg mistet, det var det morkaken som stod for forstod jeg. jeg hadde tidlige graviditetssymptomer - men var i toppform på slutten, legen spurte om jeg følte meg gravid før UL. Gjorde egentlig ikke det da. Hadde bare menssmerter og nedtrykk da. Men magen var kommet.... jeg følte meg innbilt svanger men var jo ikke det til å begynne med, tror jeg - hvis ikke legen tok feil da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 2. juni 2006 så trist å høre slikt.... Håper du er igang snart - inne på 1.tri. Hvis du ikke er det nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå