Gå til innhold

NESTE MND ER DET VÅR TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

Tenk at nå er det Juni......å så fort tiden går....neste mnd begynner vi for fullt i denne klubben, noen kommer vel til å tjuvstarte og havne i juniklubben, noen kommer til å snike i køen, mens andre må vente og vente og vente....kanskje noen også havner i augustklubben (er selv i faresenen for det) ........

oi for en spennende tid vi går i møte jenter!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har 52 dager igjen, jeg er ikke på overtid før 6. August!!! men jeg SKAL føde før det...synes tiden flyr av sted. Synes fremdeles det er helt uvirkelig at det skal kommet et lite menneske ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 54 dager igjen jeg, synes tida går så alt for sakte. Håper jeg føder ca 2 uker før termin, men regner nesten med jeg går over. Men, det går da framover:-) Husker når det var 100dager igjen, nå er det snart 50:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynne det å nerme seg. 30 dager igjen idag og ei god uke igjen før permisjonen starter. Skal bli spennende å se vilken dag som blir den virkelige dagen for fødsel. Skal jo noe til å føde på termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk hvor fort tiden har gått. Er nå bare 39 dager igjen til terninen og jeg har vært innom BIM nesten hver dag... Gleder meg faktisk til jeg kan lese når f.eks vannet har gått hos noen og noen har rier med så og så mye mellomrom. Blir så spennende og samtidig vite at kanskje jeg er nestemann...Håper jeg slipper og gå 13 dager over som sist...Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 dager igjen!

på tirsdag syns jeg det var sååå lenge til vi skulle ha! da var det tross alt bare mai, men nå er det juni og snart er det vår tur!!

Jeg gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr :) Har igjen 35 dager til UL-termin og ikke mer enn 15 (!!) til mensterminen... Dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 dager igjen, blir spennende dette her :) Har bursdag 1.juli selv og termin 12.juli så vi får se når han kommer. Føler det er rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr 35 dager igjen i dag.... og tiden har flydd som bare det. Skjønner ikke det går ann. Synes det er skremmende nært det her, og jeg er en av de om kan også havne i juni klubben.. alt ettersom nurket vil vise seg! Men en ting er sikkert... det blir enten juni el juli baby!:) Er på overtid den 21 juli, termin 7 juli. Fødte første mann nesten 1 mnd før tiden, så jeg er jo litt obs på at det kan skje igjen da, men nr 2 kom 8 dager over tiden igjen. Så man vet jo aldri. Tankene mine sveiver seg veldig rundt det å ha en nyfødt igjen, om jeg klarer fødselen, om jeg klarer virkelig å ha 3 barn!!! :) Men alt går seg nok til som tiden går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn ja, det er jo endel moro det ; ) Jeg kan havne i både juni, juli eller augustklubben alt ettersom. Håper på tidlig juli da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... så rart å tenke på. Nå nærmer deg seg virkelig. Jeg har 54 dager igjen, og begynner å bli utålmodig! Forrige dagen holdt jeg en liten jente (tvilling) på 3500 gram, og det var så rart å tenke på at jeg snart sitter med min egen -trolig på ca samme størrelse - i fanget. Åååå jeg gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 dager igjen og det er max....Har ikke babyen kommet til da skal jeg inn og ta keisersnitt den dagen. Dagene flyr avgårde=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 dager igjen og alt er bare GØY og så utrolig SPENNENDE!!! 3 uker til permisjon, 6 uker til termin.. Hihihihihihihihihihhihi :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du skriver hihi'enen dine akurat som jeg føler meg når jeg har kjøpt litt babyting og lagt i skapene :) en kjempefølelse-gøy er det. Termin 12.juli tjohooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 dager igjen for meg. Jeg synes tiden går fort nå. Sikkert på grunn av eksamen, jobb og en haug med ting jeg gjerne skulle ha gjort før bebisen kommer. Spørs om de siste par ukene kommer til å gå tregere. Men foreløpig så synes jeg ukene går unna. Vi var på svangerskapskurs i går. Da vi meldte oss på, så føltes det så utrolig lenge til, og nå er det unnagjort. Utrolig spennende!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynner det å nærme seg, tror eg har alt under kontroll nå:) Deilig følelse. Har termin den 16 juli og har bursdag den 18 så jeg lurer fælt på når babyen kommer. Regner med at det blir ca ei uke over tiden, men er jeg heldig sånn som min mor når jeg skulle komme til verden så får jeg den 16juli. Under kan da skje:) Lykke til alle sammen.

Hilsen en spendt ventende mor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...