Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Ser i et tidligere innlegg at det er flere som driver og får gubbene sine opp om morgengen. Her er det sånn og! Han har tre vekkerklokker som bråker noe inn i granskauen. Men våkner han??? NEI DA. Så jeg må vekke han for at han skal slå av vekkerklokka si.... Og hvis ikke jeg er hjemme, da må faren ringe til han og få han opp. Helt håpløs! Han sover så sinnsykt tungt, og snakker i søvne som bare det. Jenta vår nekter å vekke han når han har hvilt middag, for det er umulig sier hun. Jeg er sånn som våkner av "kneppet" vekkerklokka lager før den begynner å ringe, så jeg skjønner jo ikke hvordan det går an å sove seg gjennom det. Jenta vår ser ut til å ha akkuratt samme sovehjerte som faren. Og takk for det i vinter, når lillebror hadde kolikk, skrek til 4 om natta..... Hihi, de er noen fine disse mannfolka...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Kjenner til problemet ja. Men her så våkner sambo og slår av kekkerklokka for så å lokke øynene og sove videre. Så det ender jo med at jeg ligger å venter for å se om han har tenkt å dra seg opp. Så jeg ligger ved siden av og forteller ham hvor mye kl er etter som den tikker og går, og får små grynt tilbake som svar. Til slutt så må jeg jo bar velta ham ut av senga. Gudsjelov har han fleksitid på jobben sier nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 nei, det får han klare sjøl! men kunne han bare slått den av igjen.... heldigvis radio som starter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 åh, jada... her må det vekkes.... enten kl 5 nårhan skal på dagvakt eller kl 14 når han skal på nattevakt.... treg som sirup!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 hehe! jepp.....han har så godt sovehjerte at det er syyykt! hører ikke klokka i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Har en slik en jeg også. Bare at av og til funker ikke vekkerklokka. Da våkner jeg automatisk før 0800. Han hadde sovet til 1100 om ingen hadde vekt han. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 Åja. Hvis jeg er bortreist så forosver han seg. Det aller værste nå for han er at han forsover seg hver dag nå, for jeg har blitt så vant til lyden av radioen og vet at jeg ikke skal opp. Jeg våkner da etter 1/2 time og da vekker jeg han. Har en morsom historie: Jeg sto opp før vekkerklokka ringte en morgen (med ulealarm) og hørte den slo seg på før jeg gikk inn i dusjen, da jeg kom ut av dusjen ulte den fortsatt, jeg gjorde meg ferdig på badet og ulingen vedvarte. Da gikk jeg inn på soverommet og slo den av. Da lå han med halvåpne øyne og kome med følgende søvndrukne kommentar: "åja, va' det den som bråka sånn". Og så sovnet han igjen. Da hadde klokka ult i 20 min og han lå nesten med hodet oppå den. Storesøster her i huset har samme sovehjerte som han, reagerte ikke da innbruddsalarmen gikk hun. Jeg hoppet nesten ut av senga jeg. Hun hører ikke Even når han gråter om natta, og de ligger på samme rom. Det synes jeg er herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 Hehehe, bra det er flere som oss... Når vi hadde nettopp blitt sammen, skulle jeg vekke han etter nattevakt. Gikk inn og satte meg på sengekanten og kysset han på kinnet og sa god morgen, nå må du stå opp. Han kikker på meg og sier surt; "Gå ut" Hæ? sier jeg "Skjønner ikke hvorfor du sitter der når jeg allikevel må stå opp!!" Jaja tenkte jeg og tuslet ut i stua. Etter en halv time kikket jeg inn og spør om han ikke skal stå opp? "Å, god morgen elskling" sier han. Har ikke peiling på at jeg har vekket han før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå