2nj♥ Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Trym skal bli storebror og babyen er ventet i nov/des. Fått foreløpig termin 30.november, men skal på ordinær ultralyd 30.juni, så da får vi den endelige datoen. Spennende! Både jeg og pappaen har en følelse av gutt. Gleder meg til å få vite.... Vi ønsket oss to tette, så vi er veldig lykkelige over spiren i magen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så mye!! Blir nesten litt misunnelig jeg, men bare nesten....hehe! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luguber Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer!!! Og lykke til med svangerskapet. Misunner deg den følelsen igjen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 åååh, gratulerer så mye med spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E & A mamman :-) Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 Grattis.. Lycka till o kos dej i svangerskapet. Tack for namnforslagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 3. juni 2006 #6 Del Skrevet 3. juni 2006 Gratulerer, så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå