Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Disse små guttenen våres, hvordan klarer de å tisse slik at all tisset kommer utenfor bleien? Gutten vår var våt fra topp til tå i natt, og ikke en dråpe i bleien. Kunne like godt ta på han den samme bleien etter jeg hadde bytta på han. Gjorde ikke det da, men hvordan får de det til? Klokka fire i natt, våkna han og skrek, og jeg skulle som vanlig legge han til puppen. Kjente jo at han var kliss våt, og måtte bytte alt. Prøvde å gjøre det så stille som mulig uten for mye lys, for å ikke vekke han skikkelig. Vel, det klarte jeg IKKE, for han var lys våken og pludra og lo i laaaang tid etterpå. Halv seks måtte han gi tapt og sove litt igjen. Så han sover enda han, etter noen puppinger i morges. Og her sitter mor, med ringer under øynene, hehe. Vel, en strålende morgen er det nå, solen skinner som bare det, og klærne skal på snora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Hihihi, må le =D Det har hendt her også. Enda et av livets små mysterier det der. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger gutten min har tisset meg midt mellom puppene når vi steller. Han er så treffsikker at det er helt skummelt. Hihihi =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 he he... må no le her... har du sjekka at tissemannen ligger rett vei i bleia? at den peker ned? vi har ikke det sånn her bortsett fra et par uhell, men hver gang bleia kommer av så skal det jammen tisses! Merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Ang når bleie kommer av... Min kjære var hjemme alene m guttungen her en kveld, og før badetid hadde han fått ligge naken å sprelle på stua. Men det er på vei ut til badet det skjer.Neida han tisser ikke, han bæsjer..masse.. hele gangen, hele pappa. Og ikke nok m det, men når pappa har fått fjernet det meste på seg selv og guttungen, og han ligger der klar til å puttes i stampen.. en gang til!! Fikk en lettere oppgitt telefon kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Hohoho.... Synes jeg ser det for meg Willow...Tenker han var frustrert da ja. -Her har vi hatt bæsjeuhell en gang....skikkelig diare...i badekaret. Jeg så hu ble mørkerød i fjeset...rakk å rope "neeeei, ikke i badekaret"...før det brakte og boblet, og vips 50/50 vann og bæsj....og midt oppe det heile en salig og fornøyd jente.....Og vi snakker ikke om pittelitt bæsj asså....myyyyye bæsj.....hehe. Men har ikke problem med at hu tisser utenfor bleia jeg da.....det er nok en eksklusiv gutte-greie det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 hehe rett vei? Vel tisseluren stod rett opp når bleia kom av, ligner på sin far, hehe. Har klart dette før og, så gudene må vite hvordan den ligger. Når vi lå på føden, skulle legen sjekke han før hjemreise. Legen er faren til bestevenninna til jenta vår, så vi kjenner han godt. Han undersøkte, og tok av bleia. Der kom DEN strålen rett mot legen, han klarte akkuratt å hoppe vekk. Vi lo godt alle sammen, og barnepleieren la en tøybleie over. Så skulle legen nedi skuffen sin som var under stelleplassen, der lå stetoskop, lykt osv, alle instrumenter som han trenger. Der tissa lillegutt en fin bue rett i skuffen! Så fikk alt nedi der en vask og..... Herlige de er når de bæsjer på pappaene og i badevannet! Fornøyd er de iallefall. Her har det vært et par tisseepisoder i badevannet, fontenen står. Da er det opp meg ungen og ut med vannet for å fylle på nytt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Har uhell på nattestid her også. Er fordi hun ligger litt på siden tror jeg. I natt prøver vi med Pampers Up&Go og sjekker om det blir bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå