ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Kjennes ikke sånn ut. Føler meg fyllesyk og full av angst. Da jeg sto opp var jeg kvalm, skjelven og det kjentes som jeg hadde puls i 200. Guffent. Jeg i hvertfall var i sengen min fra 04 til 06.30, med bare 2-3 oppvåkninger. Tiden før det er et virr varr av Denitnox, Paracet, trøst, vann, kaldklut å tygge litt på, bære, Lille sovnet, jeg sovnet...nesten, gråt...Dentinox....tørke snørr, roe...dele seng med Lille som kaster seg hit og dit og rundtomkring (snudde 360 grader med atrak kropp på ca 30 min) pga av urolig søvn, gråt, smerter og fortvilelse....... før jeg endelig bar han tilbake i hans egen seng kl 04. Kommer ikke de tenna opp av seg selv snart skal jeg egenhendig grave dem frem!!! Ingen, ikke en gang hans egne tenner, får plage min sønn sånn som i natt! Stakkars gutten min (og bitte...bitte-litt meg og...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå krysser jeg (og alle dere - for det er dere forpliktet til i deres rolle som aprilmødre!!!) fingre, tær, ben, armer og det som ellers måtte la seg krysse (puppene mine er vel kanskje blitt lange nok også når jeg ruller dem ut a bh'n...) for at denne natta blir bedre enn forrige. Nå køyer jeg med godt mot...bare 3 oppvåkninger med gråt siden han la seg 19.30..... Jeg ønsker meg selv og Lille en godt natt og lykke til! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Lykke til! Håper det blir en roligere natt hos dere i natt! Didrik har fått ekstra mye mat i kveld, så jeg håper han sover hele natta også. KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Håper virkelig at du får sove i natt - det blir tøffere og tøffere om du ikke får deg noe søvn. Men eg blir som deg - til slutt er eg ikke trett og sitter lenge opp på kvelden... men skal i seng snart eg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, nå har gubben slukket lyset her og jeg har pusset tenna, så nå får jeg vel gå. God natt til dere også. Håper Didrik og Hanne sover godt i natt. Håper Didrik har god effekt av mere mat og at dere får en rolig natt. Snakkes i morgen. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2006 neeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii, nå er'n våken og hyler!!!!! Huff o' huff. Hadde ønsket han en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Heldigvis sovnet han med en gang vi fant smokken sammen. Hørtes ikke ut som om han skulle sove på en stund nå.....puh..... Nå løper jeg i seng før noe mer skjer! God Natt (igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Åååå nei - men det er kanskje bedre at han vålkner nå og sovner igjen til en vetig tid, enn å holde på midt på natten. Sender sove vibber over til dere.... >>>>>>>>>>>>>>>>sov sov<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 reis til england og kjøp CALGEL!!!!!! Livredderen min!!!!! Ei vi tilfeldigvis kom i snakk med på englandsturen vår viste meg den og overtalte meg til å ta med en jeg og! Lenge leve henne!!! (Kjøpte på helsekostbutikk i Newcastle) Hvis du ikke rekker dit i kveld (hehe) så får dere ha lykke til i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juni 2006 God morgen! . Da Lille våknet og sovnet som jeg skrev om sist i går så skyndte jeg meg i seng som jeg sa.....og regnet vel med å bli vekket av sutring. Og det ble jeg. Klokka 7.40!!!!!!!!! Og han som alltid våkner snest 06.30. Sovevibbene fra Pia virket! Ikke hørt et pip i hele natt. Det skal jeg huske neste gang vi har problemer Gubben forsov seg til jobb og alt! Deilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #11 Del Skrevet 2. juni 2006 ÅÅh, så bra at dere fikk sove i natt:-) Her sov min lille til 08 i dag. Ja det er også uvanlig ;-) Men nå er vi oppe og klare for å dra på butikken en tur :-) Så regner jeg med at det blir en liten lekestund ute etterpå Hva skal dere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå har vi faktisk pakket og skal en tur på lekeland i dag også. var der på treff i går og skal møte noen venner der i dag. Det er midt i blinken for 1 åringene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 2. juni 2006 #13 Del Skrevet 2. juni 2006 Heldige dere da :-) Kos dere i lekeland i dag:-) klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå