Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Synes dere Maren og Maria blir for likt eller går det bra sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes det er for likt. Vi har en datter som heter Oda, og hadde hatt veldig lyst til å kalle gutten Ola, men det blir uaktuelt pga likheten. Men hver sin smak.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes det blir for likt. Jeg synes det holder hvis forbokstaven er lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes ikke det blir for likt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg syns det blir for likt, lett for folk å blande navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Alt for likt, Maren og Thea er fint sammen syntes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Det synes jeg blir for likt, ja! hva med Maren og Sofia (Sophia) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juli 2006 #8 Del Skrevet 10. juli 2006 Maren og Malin FANTASTISK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2006 #9 Del Skrevet 10. juli 2006 Liker Miranda jeg. Maren og Miranda går jo fint sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #10 Del Skrevet 11. juli 2006 Det første navnet som poppet opp i hodet mitt var Miriam. Maren og Miriam.. ? Maren og Maria blir litt for likt, men for all del, er det det navnet du har falt for så bruk det! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luba Skrevet 14. juli 2006 #11 Del Skrevet 14. juli 2006 Når jeg ser det skrevet syns jeg de er for like, men når jeg sier det høyt så passet de egentlig godt sammen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå