Gå til innhold

REDD!!


bella27

Anbefalte innlegg

Har hatt brun slimete utflod ved flere anldeninger nå... Kommet og gått som sola.. Hva er dette og hvorfor???var på do i sted og da kom det igjen. Har ikke hatt på en uke nå..

Skal først på Ul til onsdag. Fryktelig lenge og vente. Føler at det er liv nede i der. Men hvorfor blø??

Noen andre som har det sånn?

Kan det ha noe med at det ikke er lenge siden jeg fødte sist. ( 8 mnd )

Uff dette er scary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Skjønner godt at du er redd, men heldigvis trenger det ikke alltid å gå galt.

 

Selv har jeg hatt brunlig utflod og småblødninger siden 15. mai. Var på ultralyd 24. mai, og ble da satt 4 uker tilbake i termin (har termin 2. januar). Antok derfor at det kunne være det som var årsaken. Tirsdag morgen våknet jeg imidlertid med friskt blod i trusen, og fikk naturlig nok nervene på høykant. Jordmor valgte å bestille ny ultralyd for å sjekke at alt fortsatt sto bra til med fosteret.

 

Jeg var på ultralyd i går, og spiren vokser som bare det. Overlegen mente at det ikke var noe som var galt inne i livmoren, så blødningene skyldes antakelig såre slimhinner i livmorhals eller skjede. Jeg er sykemeldt ut neste uke, og skal holde meg i ro slik at eventuelle rifter får gro seg til. Så alt i alt ufarlig, men det var godt å få vite årsaken til blødningene.

 

Jeg ville ringt legen for å høre hva som kan være årsaken. Avhenger litt av hvor langt du er i svangerskapet mm. I mellomtiden får du bare forsøke å slappe av og tenke gode tanker! Håper alt går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Takk for innlegg.Legen min er en voksen hyggelig mann, men og henvise meg til UL var det eneste han kunne gjøre/ svare på.. Og dit skal jeg nå da til Onsdag.

Jeg er i følge mens dato 9+5 i dag. Med termin 1 januar. Kan jo hende den er litt off, men ikke mye..

 

Hadde ikke en brun flekk med forrige mann, så dette er en nye og svært nerveprirrende opplevelse.

 

Har ikke noe særlig vondt, bare litt strekking til tider, og kvalmen kommer i bølger..Kanskje litt "veldig" trøtt og grinete.

 

Og stakkars samboer, han har nettopp gått på kne og fridd og jeg er useksuell og bjeffete.

 

Hvilken verden vi lever..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...