Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 bare lurer jeg, for det skjønner jeg ikke helt.. hva spiller det for rolle hvordan ungene til kjendiser blir forløst? og hvordan kan dere så bombastisk si at den og den gjorde det og det, har dere snakket med dem? det som står i se og hør er vel neppe dagens sannhet eller?!
SuperMy Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Folk er generelt veldig opptatt av kjendiser for tiden og keisersnittet blir man jo opptatt av på lik linje som man i denne tiden er opptatt av vognmodeller, sprinkelsenger, epidural etc. Man finner kanskje en tilknytting til en kjendis man aldri har hatt før ("vi" gravide) og føler seg "i samme båt"?
Bia-liten Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Har ikke fått med meg noen av "faktaene" før det sto i forumet her. Men: hadde heller ikke fått med meg at f.aks Jens Stoltenberg liksom skulle være homse før mange år senere. Studerte sammen med en "up and coming" musiker for 15 år siden og så hvordan Se og Hør lusket i buskene. Leser derfor ikke det så ofte. Det var jo ikke greit for ham å være 18 år og på første date når han ble jaktet på....... Vi klarte forresten å holde kjæresten hans hemmelig i et år! Hi hi.
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 hehe:-) det var godt gjort! eller kanskje skulle jeg si slett jobb av journalisten?! :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 ja, du har vel et poeng der.. at man blir opptatt av alt som handler om svangerskap.. men skjønner det ikke likevel, at det skal være så viktig hva den ene eller andre velger å gjøre når det kommer til å føde.. er litt "bedre-viter-holdning" på disse sidene inimellom føler jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå