Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Sitter og er spent her jeg. Skal bli godt å få bekreftet alt sammen selv om jeg har 4 positive tester og en tante på ferie. Tror det liksom ikke før legen har sagt at det er sånn. Så her sitter jeg og er faktisk litt smånervøs!! Hehe... Skal bli spennende å se hva han sier om termin også etter mine egne beregninger skal jeg være 7+0 i dag så håper han er enig i det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei Du er helt klart gravid, men jeg kjønner godt den følelsen at du trenger en bekreftelse. Jeg måtte ha en bekreftelse da jeg testet positivt og fikk tatt meg en tur til legen samme dag. Der tok de en ny test og bekreftet graviditeten. Men min ordentlige første legetime er i morgen. Da er jeg 7+2 uker på vei. Skulle vel egentlig vente til uke 8, men jeg reiser på ferie, så legen sa det var best å få gjort det før jeg reiser. Jeg er kjempe spent. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvorfor så tidlig til legen? Jeg er 10+4 og har enda ikke vært hos han. Tenkte å ikke gå før i uke13. Har et barn fra før. -da sa han (legen) at en ikke kunne høre forsterlyden før i uke 12. Er det fordi dere er litt usikre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 .... og da må dere komme hit og fortelle oss åssen det har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er gravid for første gang, 6+5, og skal til legen i morgen. Har også skjønt at det er litt tidlig, men det var hun på legekontoret som satt meg opp, da jeg hadde levert en urinprøve som jeg fikk bekrefta positiv. Er veldig spent på hva som skjer der, siden dette er nytt for meg, og fordi det er såpass tidlig.. Hvordan har det gått med dere hos legen? Ble det tatt GU og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 legen min ville jeg skulle komme i 12. uke, men jeg ville ha time før jeg drar på ferie og skal den 19. juni. Er nå 8+0 idag. Har fått beskjed at jeg skal ha med urinprøve, så skal de ta blodprøve og GU da. Skal til jordmor 21. juli. Hun ville ha den såpass sent, sa at da fikk vi sannsynligvis høre hjertelyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullemor Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg skal til legen første gang i morgen tidlig. Er i dag 8+6, fikk positiv test 6. mai, bestilte time mandag 8. mai, men de hadde ikke noe ledig før 31. mai. Dette syntes jeg var leeeenge til, da dette er min første. Jeg er jo veldig spent og har en masse spørsmål. Noen dager senere fikk jeg brev i posten: Legetimen din er endret til 2. juni... Aaaarrrgghh! ) Jeg føler også at jeg trenger en "bekreftelse"... Jeg har jo på en måte flere bekreftelser, da; i og med at mensen ikke er kommet, at jeg er kvalm nokså regelmessig og at jeg hadde veldig ømme bryster en stund (bedre nå)... Men det blir liksom litt mer "virkelig" så fort jeg har vært hos legen... Innbiller jeg meg, da!! ;o) Har ikke fått noen beskjeder om hva jeg skal ha med meg, men regner jo med at en urinprøve er normalt å ta med...? Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 evt lag en liste over alle spm du har, så du ikke glemmer de. I tilfelle du skal ha GU kan det jo være greit å tenke over hva du har på deg, hva som er mest praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå