Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 uff... hører det i nesen når hun puster - ja dere vet hvordan... det er ikke noe snue som man kan se.. og hoster.. hva gjør dere når barna er slik? Holder de inne eller? og den nesesugerern- dere bruker bare den når dere ser snørret?? prøver ikke å suge frem det som tydeligvis er inni der, men som ikke ser!!?? jeg må bare spør!!! (folk kommenterer ååå så forkjølt hun hørtes ut, og nevner denne nesesugeren...så jeg begynner jo å lure!) han hun hatt for lite på seg i vogna?? hun har jo hele tiden vært varm i nakken og sånn. har body,bukse, jakke, 2 tepper + at hun ligger på et teppe og i en sånn softbag. det har vært sånn 10-12 grader i det siste... gradestokken kommer vel på 10 idag og tenker jeg, men det er i skyggen, og det er sol ute.. skal jeg frem med ei dyne?? mange spørsmål her! fra en førstegangs mamma.. man er jo litt usikker da...
skimre Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 hei! har du prøvd å gi henne saltvann spray? vi bruker Miwana nesespray, og den funker fint! spruten er ikke så sterk som på voksen spray, så jenta mi godtar den fint! den nesesugeren har jeg ikke prøvd, men jeg kan jo ikke se noe snørr, det er lissom lenger oppi der:) så det kan jeg ikke svare deg på jeg syns det høres ut som du har nok på henne, og er hun varm i nakken så skulle det være bra det, bare pass på at det ikke trekker på henne;) lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 kan vel og nevne at det har kanskje vært litt kaldt på rommet?? ikke sånn veldig, men vi har hatt viduet oppe.. i morges var hun kald på hendene... har vi vinduet igjen blir det for varmt igjen og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå