jody Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 hei bare lurer litt.. hehe.. men hvordan kjentes den stikking dere snakker sånn om? var d vondt eller ubehagelig? var det høyt oppe eller langt nede? og når kom de.. ca i hvilken uke..? er litt nyssgjerrig er litt over tiden men har disse stikiingene i siden.. lurer på om de e mens eller om det er baby? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Når har du IKM? Har du gravid-testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jody Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2006 hadde ikm på lørdan.. nei har ikke testet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Ikke for å være frekk men er det ike bedre å ta en test enn å spørre oss her inne....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jody Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2006 eg spurte bare om de stikkingene.. spurte ikke om eg var gravid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Heisann. Jeg har hatt en del stikknnger. Merket de første da jeg kun var3 uker på vei. Og for meg var disse ubehagelige!!Hadde da ingen anelse om at jeg var gravid. Fant det først ut 3 uker senere. Men disse stikkene kom stadig frem til jeg var i uke 6 ca. Har hatt stikk i siden(høyre), og nede ved lusken. Hadde aldri slike stikk jeg i forbindelse med mensen. Uansett håper dette hjalp litt,hehe Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Du skriver: "lurer på om de e mens eller om det er baby?" - og nå spør du plutselig IKKE om du er gravid? Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraka Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Uff. Ikke vær så ekkel da. Tenk nå hvordan det er å gå og vente sånn og inderlig ønske at noe skjer. Ikke så mange å spørre heller utenom oss her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Jo da, men helt ærlig... Er det ikke bedre å teste å få et sikkert svar enn å få oss her inne til å gjette på hva som skjer med henne? Hun blir jo egentlig ikke noe klokere av det. Jeg prøver tross alt bare å hjelpe når jeg anbefaler henne å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraka Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er greit, men kanskje du da skulle tenke litt over hvordan du formulerer hjelpen din neste gang. Det er jo en veldig sårbar situasjon og gå sånn og vente på bli gravid og lete etter alle mulige tegn. Tenk litt over det til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde mange stikkinger i magen, strakk litt både her og der. Men de kom først i 6. uke. Når jeg gikk og ventet på mensen som ikke kom... så hadde jeg symptomer som jeg har før hver mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jody Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 1. juni 2006 takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21.april Skrevet 1. juni 2006 #13 Del Skrevet 1. juni 2006 Får vel først bare beklage på enkeltes vegner her inne. Utrolig tankeløst! Jeg er i 5 uke nå og har hatt stikkinger og strekk/småkrampe i ca en uke. Kjennes litt ut som mensmurringer og litt som en stølhet. Litt vanskelig å forklare egentlig... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte&Babyspiren Skrevet 1. juni 2006 #14 Del Skrevet 1. juni 2006 med nr 1 hadde jeg stikninger fra uke fire altså da jeg forventet mens. Og jeg skjønner hvorfor du lurer, jeg går med de samme tankene nå. Lurer på hvorfor brystene ømmer seg når jeg løper ned trappa osv..har ikm om 6 dager da tester jeg helst en dag før haha:) Men syntes det var utrolig TANKELØST av Anonym 1 tidligere i tråen, himmel for en kverulant. Lykke til masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jody Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 2. juni 2006 takk for støtten er ikke kjekkt å få slike meldinger når man bare lurer på ein liten ting.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå