Gå til innhold

godt nytt for dundersalt-produsentene...


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Trodde igår at formen var blitt bedre. Men etter jeg kom hjem fra jobb lå jeg strak ut på sofaen urørlig for å unngå å spy. SYYYK!!! klarte å sette på en klesvask. Mannen måtte legge lillejenta, hadde ikke sjans til å reise meg. Kom meg heldigvis på jobb idag, men lykken over bedret form er forsvunnet inn i kvalme og svimmelhet. Fy f... jeg gleder meg til 12-ukersgrensa!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man ferdig med å være kvalm når man passer 12 uker??!! Jeg fantes ikke kvalm med nr, men nå går jeg og er kvalm stort sett hele tiden...

Er jeg sulten er jeg kvalm, blir jeg mett blir jeg i alle fall kvalm... hehe hadde vært godt å vite at jeg ble kvitt det om noen uker...

 

Håper formen blir bedre utover dagen!! :o))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du ikke trenger egenmelding hvis du går hjem etter kl 11. Om du skulle kjenne deg for dårlig til å være på jobben. Ellers vet jeg ei som var kjempeplaget med kvalme og som sverget til knekkenbrød med kaviar til mellommåltidene. Og hun hadde mange mellommåltider, med andre ord kvalm dagen lang. Men det gikk visst på et vis likevel. Hun holdt seg på jobb iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at de aller fleste blir kvitt kvalmen når de går inn i 2.trimester. Jeg klamrer meg til håpet :) Er verre denne gangen enn med 2-åringen min, er nok fordi jeg nå har 100% jobb OG nettopp en 2-åring. Men jeg tar meg sammen og har enda ikke hatt sykefravær pga kvalmen :) Heldigvis har jeg verdens beste mann som er supersøt og hjelper meg. Som mot-ytelse får han lov til å le av meg når han syns det er komisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...