mammantilT Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Heihei:) Hadde en liten koselig opplevelse i går som tenkte jeg ville dele med dere:) Tar ikke så ofte bussen, men i går ble jeg nødt til det og siden jeg er student, så spurte jeg om studentrabatt. Da smilte sjåføren, så på magen og sa "du går jo som barn"...og vips så fikk jeg billetten for ti kroner:) Han fikk ihvertfall meg til å smile! Noen andre som har opplevd noe koselig i forbindelse med magen i det siste? Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 måtte le litt da jeg skulle på polet å kjøpe en flaske vin for jobben min, sto der med svær mage + at jeg er 25år, og ble spurt om leg. hihi det var lenge siden sist jeg ble spurt om det. er jo 18 årsgrense på vin til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Koselig opplevelse du hedde:-) Jeg for min del fikk honør på bussen her om dagen...:-( kanskje jeg begynner og se gammel og sliten ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyfabrikken Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg er sykemeldt 100 %, og har satt meg som mål å ta lappen før bebis kommer. er godt i gang, har fått oppkjøring 20.juni (termin 13.juli..)så krysser fingrene. men i den forbindelse er det jo litt sånn obligatoriske ting man skal igjennom.forrige uke var jeg på glattkjøring da. og den skjønne gutten jeg kjørte sammen med spurte så kjekt når jeg skulle fylle 18 år.... der står jeg og strutter med magen, og ser jo ikke akkurat 17 år ut da.så da jeg så jeg var 25, syns han jo nesten at jeg var fossil...men han var veldig søt, og tok hensyn til meg hele dagen, og passet på at jeg hadde det bra.han fyller 18 i juli. det var jo litt søtt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleBrumm Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Morsomt:-) Jeg hadde en liknende opplevelse sist jeg var gravid. Jeg hadde ganske stor mage den gangen (var nesten 8 mnd på vei) og en liten gutt på ca 1,5 år i barnevogn. Jeg betalte på bussen, fikk penger igjen og satte meg. Kikket på billetten og så at der stod det barn:-) Gjett om jeg var fornøyd da, i en alder av 25 år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå