Gå til innhold

Ett lite spm, med håp om svar

Anbefalte innlegg

Hei som sikkert noen av dere har fått med dere for ente gang så har jeg vært igjennom AIH som er inseminasjon. Skal ta blodprøve i morgen for å se om det har blitt noe ut av det.. (om jeg er gravid eller ikke) Jeg har syntes denne ventetiden har vært lang. Så i dag kunne jeg ikke vente lenger jeg tok en hjemmetest. Tok en clearblue digital og den slo ut på ikke gravid men når jeg tok ut testpinnen kunne jeg se en svak strek til.. hm.... kan det være at nivået er for lavt for den eller kan det være hormonene jeg har tatt som har en innvirkning.. ?? Håper på noen gode svar i påvente av blodprøve i morgen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5223719-ett-lite-spm-med-h%C3%A5p-om-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du så + tegnet,så er du nok gravid, svak eller sterk tegn er positivt uansett. Tror ikke medisinene skal ha noen innvirkning på utslaget. Det gjør ikke Progestan,den jeg bruker nå. Men kanskje det varierer fra medisin til medisin? Mest sannsynlig er Hcg nivået såpass lavt ennå, derfor den er svak. Lykke til!!

Takker!!

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok den testen hjemme.. trodde vel at jeg skulle få noe klarere svar i dag. Nei jeg får nok vente til i morgen med å få det ordentlige svaret... Er så spent.. kommer ikke til å klare å vente i morgen..

takker for svar og tar det med meg ut i det fine været og nyter det..

Ha en god dag og lykke til til deg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...