Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 gratulerer så mye med 1års dagen til barna deres... håper dere får en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 å gratulerer!!! Er det ikke rart?? Tror jeg kommer til å mimre veldig den dagen Mathias blir 1 år:) Ha en super dag alle 1åringer:) Klem fra Bente og MAthias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så masse med dagen alle tre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer med 1 års dagen alle 4 småtasser:) Kos dere masse på den store dagen:):) Stor klem fra Bruble og Leah Nikoline:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 tusen takk nå har jeg faktisk en 1åring hehe klokka 11.00 i dag fikk jeg han, herregud...1år og 52 minutter siden jeg ble mamma til min lille gutt nå er vi i full gang med kakebaking og maten ha en flott dag dere andre oxo =) mange klemmer fra tonebf og 1åringen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrywine Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer kjempe masse !! 3 dager igjen til jenta vår fyller. ha en strålende dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk!! Hyggelig at dere følger med damer. Jeg begynte på jobb i dag, det har gått greit så langt, hihi. Nå er flagget ute, taco er klar, bløtkake og Brownies er laget, så kan bursdagen starte. Gratulerer dere andre også, kult med ett åring i huset, ikke sant? Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulere så masse til deres små (store) Hipp hipp HURRA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Tenk at juni-klubben allerede har 4 ett-åringer. Det er jo nesten ikke til å tro. Gratulerer masse alle sammen. Idag er det 22 dager til Thea er 1 år. Det er så rart. De er jo liksom babyer ennå, i alle fall vil jeg gjerne ha en liten baby ennå en stund. Tenk som de har forandret seg. Fra små knøtt til små barn som tasser rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Celine Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så mye. Tiden går jammen fort. Tenk 1 år allerede. Kos dere med gullet. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så masse masse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma@work Skrevet 2. juni 2006 #12 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer med gårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå