Gå til innhold

Gravidtester


Guttebebi19.01.07 C")

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet noen hvor man får kjøpt clearblue test? Bor i Nedre Eiker, og de apotekene jeg har vært på fører bare QR. Etter å ha lest en del innlegg her, har jeg blitt usikker på om jeg kan stole på QR. Er nå 6+4 har tatt 3 tester i uke 4 og 5, alle var positive. Har ikke vært hos legen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er over 6 uker på vei, og har fått 3 positive tester, så trenger du vel ikke å ta fler? :) For da har du vel ikke hatt mensen heller? Tror du kan være trygg.

Selv er jeg 6+5 idag, og skal til legen i morgen. Lurer på hva som skjer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, jeg bør jo være ganske sikker etter tre tester. Men det er så mange som sier her at de ikke kan stole på QR. Vel, vel jeg er nok ganske gravid. Har du mye symptomer du? Mine kommer å går litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tre positive tester så er du nok gravid :) Det er sjelden tester slår ut positivt hvis du ikke er gravid. Det KAN hende de slår ut negativt selv om du er gravid, men sjelden omvendt. Lykke til, og velkommen :) Er du nervøs, så bestill deg en tidlig legetime så du får tatt blodprøve. DET er i hvert fall sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har tatt 2 QR tester, begge positive. Jeg har ømme pupper, og sykt kvalm, så jeg velger å tro på de!! ;-o

 

Gratulerer, og velkommen i "klubben" vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...