Gå til innhold

Skal på ultralyd for å sjekke leiet på gutten min i dag.. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Jordmor og lege er nemlig ikke sikker på leiet, men de tror han sitter, og det tror vel i grunnen jeg oxo, når jeg tenker på hvor det er mest liv..Men jeg håper på en positiv overraskelse da.. hehe, selvom jeg ikke regner med å få den...

Vil så gjerne få føde selv, og når jeg var på 3d ul, så regnet de med at jeg får en stor unge, og da er jo sjansene for ks der hvis han sitter.. Men får jeg lov til å føde i sete, så velger jeg det, selvom jeg er førstegangs...

Kryss fingre for meg i dag da:o) skal på ul klokka 14...

Fortsetter under...

Krysser både fingre og tær for deg =) Skal selv på sjekk og evt snuing 12.juni. Får ikke lov til å føde i seteleie og har absolutt ikke kyst på ks,så satser på at den snur seg selv før det=)

Masse lykke til!!!

Lykke til!

Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg fikk vite at babyen min lå med hodet ned. I uke 36 på kontrollen lå hun ned, og i beg av uke 37 konstantert hodet ned.

Er så redd hun skal snu seg igjen, for jeg hadde mye fostervann. Men jeg kjenner nå bevegelser mest oppe så...

Men som sagt, lykke til :-)

jeg kjenner vel mest bevegelser nede, i allefall mest bevegelser som kan minne om spark.. (har ikke kraftige spark inni der) Men kjenner jo en del bevegelser oppe oxo, men det er mer romstering.. så er ganske spent, men tror nok han sitter..

Annonse

hørtes merkelig ut... Når jeg var på vurdering og måling av bebi på sykehuset, så ble jeg samtidig sendt rett opp på røntgen for å måle bekkenet... Hadde aldri turt å velge setefødsel hvis ikke de hadde målt bekkenet mitt.. Nå har ikke jeg fått svar på røntgen enda da... men har i allefall tatt det..

De målte ikke mitt bekken (de målte barnet), men det er fordi jeg har født før og den fødselen gikk helt fint. Synes også det høres rart ut at en førstegangsfødende ikke får målt bekkenet sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...