Mamma i februar=) Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 hei. Hadde sex med nr 1 natt til 1 mai, og 2 mai. Hadde sex med nr 2 fra 6 mai. vi er sammen nå...hadde sist mensen 21 april. Hvem er sannsynligvis far til barnet? begynte og få ømme bryster rundt den 12 mai.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Etter befruktnings kalkulatoren ble barnet unnfanget, altså, du ble befruktet 5 mai. Det stemmer og så med når du fikk eggløsning før den 5 mai. Du er i uke 6, og har termin 26.01.07. Så jeg går ut ifra at du er gravid med nr.1. Har du tatt en graviditets test? Eller vært hos lege? Ta en ultralyd, og spør legen når han mener egget ble befruktet, det er det sikreste! Ikke bekymre deg før du har gjort det. Når du har fått svar fra ultralyden, da først kan du evt. snakke med nr.1, som det sannsynelig er. Lykke til
Mamma i februar=) Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 tok en veldig svak, men positiv test lørdag den 20 mai. Har vært hos lege, som bekrefter at jeg er gravid. Men har ikke vært på ultralyd enda. Har fortalt begge guttene om situasjonen sånn at kjæresten min ikke blir sint, hvis det viser seg at det ikke er hans..hvor lang tid tar det før man får ømme bryster sånn ca da? For hvis nr 1 er far, fikk jeg det ca to uker etter befruktnig, er nr 2 faren, fikk jeg ømme bryster en uke etter befrukning.Legen min har ikke fortalt meg noe som helst! Ho regna visst med at jeg skulle ta abort, men det skal jeg jo ikke...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Så useriøs lege du har, som regnet med at du skulle ta abort! :o/ Bra du har fortalt begge guttene om situasjonen, så slipper noen å bekymre seg unødig Glem kroppens signaler, det er ingen fasitt på graviditets tegn, om kan fortelle deg befruktnings øyeblikket. Ta en ultralyd, og fortell denne legen som tar ultralyd på deg hele situasjonen, slik at du kan få et sikkert svar fra en proffosjonell fagperson. Be om time snarest...
Mamma i februar=) Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2006 har time på tirsdag=) tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå