Gå til innhold

hormonspiral halveis ute!!!!

Anbefalte innlegg

satte inn spiral da babiss var 8uker, den har gnagd på typen sin junior så den er blitt sår.. :-( Var hos legen i dag og skulle klippe trådene... Men da sa legen at det var ikke rart den gnagde sånn!! For den var halveis ute.. :-( Så hun tok ut hele spiralen... Kunne blitt gravid jeg på den tiden så tok graviditets-test, heldigvis er den negativ :P Noen som har opplevd dette oxo?! Uansett, nyttig info: har du hormonspiral og det skjer noe så den må ut iløpet av de første 6mnd får du refundert beløpet.. Fastlegen min visste ikke det så jeg måtte fortelle henne det og hun ringte å sjekka det opp, og jeg hadde rett :P Tydligvis at ikke så mange som vet dette... hmmmm...PS: legen sa oxo at det kan hende den datt ut fordi jeg satte den inn for fort etter fødselen, anbefalte å vente min 3mnd.... så vet dere det oxo..... klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5222830-hormonspiral-halveis-ute/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei skrev nettopp et innlegg om at spiralen min kom ut.. Jeg leste nå innlegget ditt og du skriver at man får refundert beløpet.. Hvor hendvender jeg meg og hva gjør jeg.. Snakket med gynekologen min og han nevnte jeg kunne finne kvittering og skrive brev til produsenten av hormonspiralen.... Er dette noe legen burde gjøre for meg, eller må jeg gjøre dette selv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...