Gå til innhold

Anbefalte innlegg

han legger seg mellom 7-8 og innen klokka er 11 har jeg vært nede hos han 4-6 ganger... han er stuptrøtt men sovner ikke...

han er 1år (i går)....

Dette har holdt på i over 3 mnd nå... og dette går utover alt mulig annet...

noen som vet råd???

jeg vet om flere som har fått noe avslappende av legen(type alergi medisin, for å slappe av i kroppen), ikke sove medisin.... noen som har erfaring med dette???

*

hilsen ganske utslitt mamma!

Fortsetter under...

Har sliti med det samme selv, det ble gradvis litt bedre og bedre. Fant ut at hun hadde mareritt, så da måtte vi begynen jobben med å prøve å gjøre marerittene mindre skremmende. Være mye hos henne og roe henne ned.

Har du prøvd å la en radio stå stille på? Slik at det er litt lyder i rommet.

Ikke egentlig et raad, men vi har hatt urolig soevn hos lille til 13mnd. Da slo det fullstendig om, og vi maa vekke henne om morgenen! Saa det kan gi seg av seg selv! Er det noe nytt forresten, det kan vaere separasjonsangstrelatert. Barnehage? Mamma tilbake til jobb?

Du tenker paa vallergan, forresten, det er som reisesyketabletter (spoer paa apoteket om de for smaa barn), gir en foer leggetid. Har maattet gi dem ved ille omgangssyke (stikkpiller), og hun sov veldig mye da, og ble troett veldig fort. Blir det ikke umiddelbar virkning etter en kveld eller to saa er heller ikke det for dere ;)

Vi slet med det samme da gutten vår var ca 1år. Vi måtte bare sitte der til han sovnet. Det kunne ta litt tid, men han la seg ned til slutt. Det hjalp å synge svært stille. Noen kvelder la vi en madrass inn og la oss sammen med han. Alltid uten å ta han ut av sengen sin. La meg ofte ned og lot som jeg sov ( og av og til sovnet jeg også :-). Det gikk over, men var slitsomt og tidkrevende !! mens det sto på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...