~Endorfina~ Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Her subber dagene seg avgårde saktere enn saktest. Tvinger meg selv til å sove minst til kl. 11, og krever at jeg går en tur for å få litt frisk luft hver dag. Det går med en del bøker&aviser om dagen, for å si det sånn! Ellers er liksom alt klart til babyen nå. Ikke orker jeg reise noe sted nå som jeg liksom har "fritid"&mulighet også - bekkenløsninga setter fryktelig mye aktivitetsbegrensninger. Så ja, selv om jeg gleder meg VANVITTIG mye til å møte lille prinsessa, så holder jeg også på å kjede vettet av meg til tider.... Hva finner dere på? (særlig dere førstegangs)
så var vi 4 Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Jeg vasker opp, tørker støv og kjeder meg... Synes det er pyton å være hjemme og gjøre ingenting, men så får jeg jo sove mye da...
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Hadde min siste eksamen på mandag. så nå er jeg bare hjemme og pusler litt. kanskje en liten tur på shopping hvis jeg har penger, men det er begrensa hvor mange timer jeg orker.. tenk før kunne jeg shoppe 12timer i strekk:P E r nå i uke 36 og har følt lenge at dagene snegler seg avgårde.. hadde vært fint om den lille ville kommet en stund før tida. her hjemme er alt klart og bare venter på den.. !!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Jeg sover til kl 10 ca.. leser også masse aviser og bøker. er sen med å komme meg i dusjen, bruker lang tid. men litt utpå dagen er det ofte at det blir en kaffe på kafe med venninner som har fått eller også er gravide. litt alt ettersom.. gidder ikke de helt store krumspringene. slitsomt å kjøre bil pga magen og rygging:) synes dagene ofte går sakte, men likevel flyr tiden avgårde.synes jeg nettopp var i uke 23. sover ofte litt på ettermiddagen, blir fort sliten. husarbeid.. ja.. alt er klart her også... litt på internett. dagene går!!!!
Meg, J & L Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Begynner å gå tom for ide`er nå ja... Men har prøvd å vere kreativ - Rydda boden - Ryddet i kjøkkenskap. Vasket komfyr, kjøkkenvifte og av-isa fryseren... - Vasket alle vinduene - Leser amme- og fødselsbøker - Ryddet i klesskap og nattbord - Vaska og støvsugd bilen inni I helgen skal eg bake litt boller og diverse til å ha i fryseren til "besøket" kommer... Lurer på om eg skal begynne å lage dåp`s invitasjoner også.....Ellers? jo, da kjeder eg vette av meg! Tar gjerne i mot andre ide`er... er ganske rastlaus Eg får ikke sove...så enkelt er det!
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Mine venner har dessverre eksamen hele gjengen . Masse lesing og stress på dem, og ingen å gå på cafe med for meg.. Jeg leser endel, laster ned tvserier, bøller med hundene og spiser, spiser, spiser...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 eksamen neste torsdag... fram til da blir det vel lesing mm tenker jeg... Men etterpå da så har jeg ikke peiling! Jeg MÅ vaske vinduer, for de ser ikke ut. så må jeg bake brød, for sambo har plutselig begynt å spise et brød om dagen....så er det sikkert noe annet som frister etterhvert...sove, kanskje??
Sivalur Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 OI!! DET er ikke noe problem.. .foreløpig da. Gikk ut i permisjon for en uke siden og fatter ikke hvor den uken har blitt av. En dag har jeg foreløpig ligget på sofaen og sløvet og det var fordi jeg var så dårlig den dagen. Ellers har jeg fortsatt masse å ordne til babyen (ser at du ikke har det da... ) Men jeg mangler fortsatt noen småting som madrass, stellemadrass, amme-bh, et par ammetopper, pakke bagen til sykehuset, vaske resten av klærne til babyen, kjøpe inn noen flere kluter og så er det et par venninner jeg skal møte til lunsj når de har lunsjpause på jobben, da kommer de dagene til å gå. Er heldig at jeg foreløpig orker å reise rundt da såklart. Skjønner at det er verre hvis man har ordentlig bekkenløsning. Men skulle jeg ende opp i sofaen tror jeg at jeg ville raidet biblioteket og lest masse bøker - blir ikke mye tid til det senere..
sjettejuli Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 jobber, leser, skriver masteravhandling, går tur med bikkja, totalrenoverer huset, planter i hagen, vasker, handler, lager mat...
♥maxen min♥ Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Jeg bare slapper av og koser meg med magen. Synes det er viktig, også blir jeg ikke så utålmodig heller, for han kommer når han kommer. Og hvem vet om jeg går gravid en gang til eller ikke?? Så jeg nyter graviditeten fullt ut!! Så nå tar jeg bare vare på tiden jeg har igjen, og tiden vi har igjen som kjærster før vi blir foreldre! Må jo passe på hverandre også! Dra på piknik sammen, fly litt acro kanskje, gå turer sammen, se på film og kose oss, lage romantiske middager, grille med venner, besøke familie og kose masse med hverandre, ligge lenge i senga ommorningen før vi står opp og kose og stryke på hverandre! Livet er herlig dere!!
en gutt ¤14.06.06¤any day now Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 jeg er ikke noe flink til å få tia til å gå - men jeg er stor fan av tv-serier så jeg har friends og sex and the city på dvd...blir jo sett litt da - spes på kveldene! når sambo jobber kveldskift som denne uka!!! sover leenge ja! den tror jeg vi fleste bruker - dagene blir jo litt kortere da ) ellers så går jeg besøk og tenker masse på kjøkkene jeg kunne vaske,skaper og kjøleskap osv. skulle ha vaska badet og.... nei jeg er blitt noe lat ) men tia den humper og går, sånn av og til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå