Gå til innhold

Er det noe action her eller???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sitter her og leser! Har ikke vært inne her på over 2 år, men "prøver" å bli gravid igjen og da er det liksom litt mer aktuelt igjen. Har slutta på pilla for 3 mnd siden, og hatt mensen en gang etter dette. Har alltid vært veldig regelmessig før p-pille tid.

Ble gravid første forsøk sist, og nå har jeg ikke hatt mensen siden ca 20 april. Tok en test 16 mai og en forrige uke, Quick response, men begge var neg. Har ingen andre tegn enn trøtthet(egentlig samme sist). Føler meg litt teit som ikke har fulgt med på dager etc., men det som skjer skjer, var tanken vår. Nå er jeg litt stressa, for hvis ingen mens og ingen graviditet, da er det kanskje noe galt da?

hei på du miss sophie!

kan jo være kroppen trenger litt tid på å komme seg

etter pille slutt?!

hadde ikm i går jeg da,men ingen tante og neg test.

UTÅLMODIG!!!!hehe....:-)

kanskje du bør ta en tur til legen etter hvert?

Annonse

har 1.sesonng på dvd,men har ikke

fått sett så mye av denne,pga skolen.

kjøper den vel når den kommer ut.

jeg også er hyper våken...må ha noe annet å

tenke på enn eksamen i morgen.

er du alene igjen?

Hei i natten

Ja, det er nok litt innjusteringsproblemer. Hadde jo alle tegna til å få mensen rundt 17 mai,men den kom liksom bare aldri. Hater lege-greier. Må skifte fastlege før det ihvertfall. Bor på et lite sted og kjenner legen, og syns han er dårlig. Orker ikke gå der som gravid, evnt med underlivsproblemer eller no....

Takk for svar!

Har lagd trøndertråd en gang før...får da være måte på hvor mange ganger en skal gidde å lage det...hehe!

Nei ikke mere besøk nei..takk gud for det :)

Men jeg var til naboen min her å så lost da....

måtte låse døra ja...før jeg tusla over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...