Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når satt barna sjølve? Mi er no 6 mnd, og er motorisk flink, har fullkontroll på golvet. Lurer på når ho kjem til å sette seg opp, når gjorde borna dikkast det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av disse fryktelige forferdelige mødrene som har latt barna mine sitte på gulvet fra de har kunnet sitte selv(altså før de har kunnet sette seg opp) noe som i følge de som vet alt best her på DIB fører til at barna aldri lærer seg å sette seg opp av seg selv, blir late og passive og vil trenge fysioterapi for i det hele tatt å komme seg videre i livet.

Likevel har minsten nå begynt å sette seg opp selv allerede selv om han bare er 6 1/2 mnd. ;-)

Skrevet

Min gutt er også motortisk tidlig ute og kjempesterk på alle måter, men sitte? Nei, det gidder han ikke....krabbe krabbe krabbe! Nå er han 8 mnd og har ikke satt seg opp selv enda.

Skrevet

Min satt seg ikke opp selv før han var nesten 10 mnd (skevt bekken) men no gjør han ikke annet en å sitte.setter seg opp forran tv osv. kryper vist en dør åpner seg da å da går d fort hehe..

Skrevet

Hun er snart 9 mnd og setter seg ikke opp selv. Er ellers veldig sterk og har vært det siden fødselen, står til og med i papirene hennes.

Så det har ikke noe med hvor tidlig de setter seg opp eller går.

Skrevet

Min satte seg opp selv idag for første gang. 10 mnd og tre dager gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...