Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Huff, nå begynner jeg å bli ubeskrivelig lei halsbrann sure oppstøt og kvalme. er så sinnsykt tørst, men kan ikke drikke noe, bare litt melk og det slukker ikke akkurat tørsten. måtte bare klage litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! jeg drikker store mengder med svak eple saft,med isbiter. Det hjelper mot tørsten,om ikke annet. Å jeg kjøpte Gravison på apoteket som gjør underverk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beautiful Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg vet hvordan du har det...har brukt gaviscon lenge nå, men sluttet... Nå spiser jeg ikke sterk mat, drikker masse vann og mandler før jeg legger meg, bananer er bra, og jeg drikker et glass melk. Ligger høyt med hodet om natten. Våkner jeg står jeg opp og tar noen slurker melk! Dette har absolutt hjulpet meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingsi Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har merket at vanlig melk ikke hjelper lenger enn de første minuttene etter den er drukket. Det må dannes så mye magesyre for å bryte den ned. Men biola sin syrnete lettmelk er super. Absolutt å anbefale!! Jeg og tygger Gaviscon. Nesten som drops... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Banan har jeg oppdaget at hjelper mot halsbrann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg spiser også banan når jeg merker halsbrannhelvetet starter..det funker bra for meghvertfall. Banan og yoghurt er det jeg har brukt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #7 Del Skrevet 5. juni 2006 Nyco fruktsalt hjelper meg, både mot halsbrann og tørste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå