Gå til innhold

November: Så utrolig!!!


tonasen

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos legen! Det er det beste besøke jeg har hatt til nå... Jeg fikk høre HJERTELYDEN!!! Noe så fantastisk!!!:-) Skulle ønske pappan og fikk vært med å hørt, for det var sååå deilig! Han fant hjertelyden med en gang, tydelig!!! Ble enda mer gravid, jeg... Det var godt å få høre det, ikke bare de at legen sa at ting var som de skulle... Fikk Tårer i øynene. er i uke 16+3. Nå venter vi bare i spenning til den 20juni for da er det UL. Magen vokser og det er mye som skjer om natta. Ikke direkte spark men noe er det...

Kos dere med den voksende magen og nyt sommeren som er like rundt hjørne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det ikke flott! :o)

 

Er 16+2 i dag, og det er to uker siden jeg var hos legen og hørte hjertelyden. Venter tvillinger, og han fant hjertelyden på begge to.

Hadde med mannen, og vi ble rørt begge to ja :)

 

Blir spennende med ul nå! Har ikke fått inkalling enda jeg da, men regner med at det blir om et par ker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :)

Eg skal til ul 15.juni, er kjempespent, glede meg til å sjå nurket mitt igjen. Hoppar og sprett i magen no, kjenner det nesten kvar kveld.

DET ER SÅ MORO JENTER :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke den mest fantastiske lyden!!! Kjennes som en evighet siden jeg fikk høre lyd fra mitt lille nurk, fikk høre dunk-dunk-dunkene da jeg var 12+0 og nå er jeg 17+2. Men i neste uke skal jeg endelig på ultralyd og jeg regner med nok en fantastisk opplevelse!!

 

Kjenner heller ikke direkte spark, men det virker som det er en del udefnerbar aktivitet, ja.

 

Skyt fram magen og lev livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Har hørt hjertelyden 3 ganger til nå og det er like morro hver gang. Har også kjent litt bobling de siste par ukene, men i dag kjente jeg 4 skikkelige spark på morgenen. Litt senere i dag sparket den i igjen og da kunne jeg faktisk føle og se det utenpå magen når jeg lå på ryggen. Den opplevelsen kommer jeg aldri til å glemme:-)

Er forresten 17+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...