mammaplutselig Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Hei på dere. Siden jeg lurte sånn selv hva å ha i denne meget omtalte baggen, så googlet jeg det :-) Kan jo like greit dele det, fordi jeg forstår at det ikke bare er meg som har lurt på dette :-) hihi Bag Dette er babyverden sin liste: Helsekort for gravide Mobil telefon og lader og headset Tøfler Store bekvemme klær, både til bruk på sykehuset og som du kan reise hjem i. Kamera, minnebrikke og lader, eventuelt film eller kassett til videokamera Amme-bh Ammeinnlegg Sjampo og balsam Toalettsaker Sminke, du blir garantert et yndet fotoobjekt for de besøkende. Frukt, kjeks, druesukker, snop Litt penger, men vær forsiktig med å ha med for mye verdisaker pga. tyverifare. En god bok eller et par blader Babyens første bok Dagbok til å skrive ned tanker og refleksjoner mens de ennå er ferske Morgenkåpe Myke, gode bukser Store og gode truser Din egen pyjamas eller nattkjole. De med knepping foran er å foretrekke. Store bind med vinger. Utvalget er begrenset på sykehus. Proviant til pappa dersom fødselen drar ut i tid. Babyklær, dersom du vil ha dine egne. Er greit som et utgangspunkt. Lykke til Klem fra meg
en gutt ¤14.06.06¤any day now Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 jeg skal føde på sus og der henger det pysjer og morgenkåper og er ei hylle med bind der - som jeg tenker å benytte. har med ekstra nattbind og do rull - uten om det så har jeg med tøy og toalettsaker for en natt. sambo tar med seg inn hva jeg måtte trenge etter hvert av skift.... så list er fin den ) pakk det som står - men legg det klar så kan han ta med dagen etter...baggen blei så stor synest jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå