Gå til innhold

April: Siden når ble kaffe latte RØDLIG?????

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat skylt ut hårfarge som het kaffe latte, og et ble rødlig???!! Trodde det skulle bli brunt jeg??? Ville ikke ha rødt hår nå, men brunt!!! OGså har det satt seg litt farge i nakken, på huden altså.. Det MÅ gå bort til lørdag, hvis ikke blir det ikke noe bryllup på meg...

Har gnidd så mye der nå at det er helt varmt og rødt.. Uff, nei dette ble ikke bra. Blir det brunt når det tørker helt tro???

Fortsetter under...

Rødt hår og rød nakke det matcher jo iallefall.....*fnise*.

Kanskje kjolen din er rød også, også kan du be om rød spraybrun så blir du kjempefin...*fnise mer*. Neida jeg bare tuller, det skjønner du for du kjenner meg : ). Er trøtt og fnisete nå.

Jeg er helt sikker på at du blir fornøyd bare fargen setter seg. Ta deg en dusj i morgen tidlig og vask håret godt. Hårfarge er jo som regel veldig "mye" med engang også demper det seg etter et par hårvask.

God natt rødhette : )

Å hjelp!! (Hi-hi-hi!) Leste det forrige innlegget ditt, og skulle til å spørre etter resultatet da jeg så innlegget ditt nå...Uansett, jeg har lært meg å ikke gå etter farven som virker i håret; jeg satt engang med knallblå farve i håret-var temmelig hysterisk da, men hårfarven ble (heldigvis) kjedelig brun etterpå.

Vet ikke hvor rødt håret ditt er nå, men litt rødskjær er jo bare fint. Hvis ikke hårfarven er såkalt permanentfarve, kan du jo vaske håret x antall ganger og se om det blekner etterhvert...Eller så blir frisøren siste utvei.

Og når det gjelder farven på huden din, kan du prøve å ta litt sminkefjerner på en bomullsdott og se om det forsvinner! Du får sikkert flere gode råd! Lykke til; )

Fyyy så slem du er ;-)

Ja vurderte å spraye hele kroppen i samme farge, hehe, men har fått det bort nå tror jeg..

Og kjolen er lilla, derfor ville jeg ikke bli så altfor rød nei. Syns nemlig ikke det ville vært så fint. Kommer til å ta all oppmersksomhet bort fra bruden .. hehe

Jeg får vel prøve å sove i natt og passe meg for ulven..

Forresten noen som har lest Rødhette av Unni Lindell, anbefales, er fryktelig spnnende bok med masse grusomme detaljer

Jeg får vaske håret noen ganger, det er kanskje ikke så ille som jeg gir uttrykk for her da, ble bare litt sjokkert når noe jeg trodde skulle bli brunt, har en del rødt i seg..

Har fått bort fargen på huden tror jeg.. Og fargen er en FARGE ja og vil nok ikke forsvinne helt før det vokser ut..

Hvordan står det forresten til hijo? savner dere på treffene!

Håper farven din blir ok! Både jeg og Tarald har rødskjær i håret; )

Jeg savner også treffene og dere!! Misunner alle dere som drar til junior lekeland i morgen: ( Har jo begynt å jobbe, så da blir det vanskelig å treffes i ukedagene. Har skjønt det slik at flere-eller iallefall skorpion-75? har foreslått å treffes en helg-det hadde vært koselig om vi fikk det til!

Ellers har Tarald lært å gå-snart 14 dager siden han begynte å løpe rundt (knall og fall) Regner med Didrik også freser rundt dagen lang, enten han går eller krabber.

Kos dere masse i morgen, og hils de andre så mye fra oss!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...