Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 jeg har fått halsbetennelse og er skikkelig slakk og har veldig vond i halsen. jeg er i uke 34 og lurer på om det er noen som vet om det er skadelig å gå på penicillin når man er gravid. jeg skal til lege i morgen men lurte bare på om noen her har erfaring med det...
Beth84g Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Kommer ann på typen penicillin, men Apocilin (veit ikke helt åssen det skrives) skal visst gå greit.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 jeg var på legevakta i natt, pga fikk ikke puste, og utrolig forkjølet. Det viste seg da at jeg har fått astma bronkitt, for første gang i voksen alder. Fikk apocillin 660 mg, 32 tbl.( 4 stk pr dag ) og ventoline 0,1 mg/dose.
MammaLene Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Apocillin går greit. Har også halsbetennelse, samt bronkitt, skikkelig pyton! Jeg er i uke 31. Sover ikke om natta, hoster som en galning og er dødssliten. Kan jo ikke bruke noe hostestillende uten rådføring med lege, som jeg får ringe igjen i morra. Sukk.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 uffja, det er veldig slitsomt å gå sånn nå. jer er i uke 30 nå, så det er lissom tungt fra før av.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 gå til lege så sjekker han for det første at det virkelig er en bakterieinfeksjon som skal behandles med antibiotika. husk at det kanskje er bedre å gå tidlig enn å vente for lenge. vet bare at jeg de siste ukene-selv om jeg har vært helt frisk-har vært trøttere enn normalt. og det er kanskje greit å ikke kjøre seg helt ned med en forkjølelse? endel penicillin kan brukes. legen vil ALDRI foreskrive noe som kan være skadelig.. sykepleier
Meg, J & L Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde lungbetennelse i vinter, (aoo) da fikk no jeg i hvertfall ett eller annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå