Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hadde IKM for nesten 2 mnd siden, fremdeles ine TR. Har tatt CB som alle har vært positive, det rare er at jeg har ikke hatt sex det siste året, kan jeg allikevel være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm...det hørtes jo veldig rart ut i grunn da...Må være jomfru fødsel det da! Men er testen posetiv er du jo gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Og dette skal liksom være seriøst? Du må tenke på de som er innom fra bligravid. Det ligger i navnet. De sliter. Jeg har vanskelig for å tro at dette er et seriøst innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Seriøst? Jeg tror ikke dette er rette forum til og drive slikt tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå