Gå til innhold

Uff! Har slike forhåpninger til denne måneden!!

Anbefalte innlegg

Vet at mange synes jeg er veldig teit nå altså men har blitt spådd av 5 ulike personer ( 3 på dib og 2 privat), og alle har sagt at jeg blir gravid i juni!!

Angrer litt på denne nysgjerrigheten nå for nå har jeg skikkelig angst for at det ikke skal klaffe likevel. Vet at man ikke skal ta disse spådommene så alvorlig, men forventningene og håpet er jo der. Kjenner på meg at jeg blir skikkelig deppa hvis det ikke klaffer denne måneden.

Æsj, at jeg skal være så forbanna nysgjerrig!!

Er i 9.pp nå og er nede i en "jeg-blir-aldri-gravid-likevel-fase". Har jo ei tulle fra før også, så vet jo at det går an, ,men likevel...denne prøvinga er frustrerende av og til.

All respekt til dere som har slitt lenge og som klarer å holde humør og motivasjon oppe hele tiden!! Synes det er mange fantastiske jenter her!!

Fortsetter under...

hei hei, vet hvordan du har det, ble spådd i juni jeg også og har ikm neste fredag, er så utrolig spendt og må innrømme at jeg fikk litt forventninger selv når 3 stk sa juni til meg:-) vet jo at man må ta med en klype salt men håper jo at det stemmer,så vi får bare vente og se:-) når har du ikm?

Hei Luftnisse.

Uff, ja, de der forventningene! Jeg har ikm ca 22. juni. Leeeenge til!!

Skal begynne å teste med el-tester på lørdag for å ihvertfall kunne fange opp el denne måneden. Har hatt el du da? Litt deilig når man vet at "jobben er gjordt" å, selv om ventetiden er forbarska lang.

Håper at spådommene slår til for oss begge da!! Hadde jo vært litt kult!

hei igjen.

ja hadde el på lørdag, de siste dagene har gått utrolig sakte...

ble spådd i beg av juni så derfor er jeg så spent:-)

hadde vært utrolig morsomt om spådommen stemte ja:-) men merker at jeg har mye høyere forventninger nå som jeg har blitt spådd enn før. første gang ble jeg spdd i desember etter en Ma, at jeg kom til å få barn i februar, og har en sagt sommer og den andre beg av juni:-)

har du prøvd lenge?

Heisan!

Synd å høre at du har hatt en Ma. Dette er vår 9. pp, og kjenner at jeg begynner å bli litt frustrert. Har ei fra før og henne fikk vi på første forsøk, så ble faktisk overraska over hvor altoppslukende denne prøvinga kan være.

Hvordan er det med dere, har dere prøvd lenge?

Med fare for å drepe all glede må jeg si at jeg har ble spådd april... *snufs, og her sitter jeg spireløs og bitter. Fikk til og med falsk positiv test i april, kan jo alltids hende det var den de så...

Annonse

Hei Simsala

Vet at jeg ikke skal tro på denne spåinga, men håper jo litt ekstra likevel. Kanskje du hadde en såkalt kjemisk graviditet eller en tidlig SA i April, siden du fikk positiv test mener jeg.

Jeg hadde faktisk det samme i April jeg også, to svake positive tester, tanta kom ei uke på overtid og var merkelig. Regner med at dette var en veldig tidlig SA.

Har dere prøvd lenge dere da Simsala? Mener å ha sett nicket ditt ei stund her inne.

Er i vår femte pp nå, går inn i den sjette hvis tanta kommer, hadde ikm igår.... Hva med dere?

Tror fullt og fast på at noen har mulighet til å se inn i/påvirke fremtiden jeg, men man må være litt forsiktig med hvem man tror på. Det virker jo spesielt at så mange har spådd det samme da:) Lykke til!!

Det lover jo veldig godt, mente bare at du ikke må legge altfor mye i håpet på denne mnd og ikke bli altfor deppa hvis det ikke klaffer, morsomt med forventninger men det kan bli farlig også dersom fallhøyden er for stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...