Gå til innhold

NB! Test av Acta Graco barnesete!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Foreldre & Barn i dag, der ble dette setet diskvalifisert fra en omfattende test. Grunnen er at det LØSNET fra festet. Helt utrolig, det er ett dårlig og usikkert sete! Jeg har lyst til å dra bort til butikken jeg kjøpte mitt, og kreve pengene tilbake. Jeg syns det er uhørt rett og slett, så nå ble jeg illsint!!!!!!!!! Setet var dyrt, så jeg har ikke råd til nytt. Dermed må jeg kjøøre rundt med hjertebarnet mitt festet til ett barnesete som ikke duger. Setet slet seg løs i en krasj på 56 km i timen. Hurra!

Nei fy søren!!!!!!!!!!!!!!!!

Til opplysning så var HTS vinneren. Suverent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja fytti...

glad jeg kjøpte hts for en uke siden

Skrevet

gulp! Glad min snart har vokst ut av setet!

Skrevet

Det har stått om denne testen tidligere i dag. Trygg trafikk har testet setet og da kom det ut som best i test.

Skrevet

Er hts og BeSafe det samme??

Skrevet

Festet løsnet og bilstolen ble slengt ut av bilsetet. Det utgjør en alvorlig risiko for skade på barnet. Festet ble rett og slett ødelagt. På det ene setet Akta Duo xtp trengte støttebenet seg inn i stolen også.

I vanlige tester er kollisjonsfarten 50 km/t (der det har vunnet før), i denne testen var farten 56,5 km/t. Det tålte verken Akta Cosmic xtp eller Akta Duo xtp. Begge setene slet festet seg, og bilsetet ble en løs gjenstand i bilen. Utrolig, en må passe seg for å ikke kræsje i en fart over 50 dere!! Sjekk Foreldre og Barn nr 6, 2006.

Skrevet

Det setet har kommet dårlig ut i test før også, fatter ikke at ikke folk sjekker sånt før de kjøper noe så viktig som et bilsete.

Sverger til HTS!!! Kommer alltid bra ut.

Skrevet

noen steder jeg kan lese om denne testen på nett? skal kjøpe nytt sete i morgen

Skrevet

Kjøpte Akta Graco for 4 år siden, da var det best i test! hadde tenkt å la lillesnuppa overta det nå når storesøs har vokst utav det - men nå blir det ny Besafe-stol på begge!!!!!!

Skrevet

Og til Brooklyn:

Leste akkurat testen trygg trafikk utførte i 05, også der scorte Besafe mer enn Akta (37 mor 34 poeng)

Skrevet

Acta cosmic xtp har aldri vært best i en norsk test....det er andre lands tester de viser til!

Skrevet

Men acta er jo et svensk merke, og har ikke Sverige kommet ett hakk lengre enn oss på denne fronten?

Skrevet

Jeg har akta-setet. Nå ble jeg fortvilet!!! Dette blir jo akkurat som å kjøre rundt med en dødsfelle. Leste artikkelen i F&B, det var ekle bilder av hvordan setet løsnet i bilen. Herregud!

Skrevet

Slapp nå, av!!! Det gjelder jo ikke alle Akta Graco sine seter!!

Skrevet

Hvilke av gracosetene er det som er testet? Vi hadde autobabysetet, og det var helt fantastisk i kollisjon. Ja, vi fikk desverre testet setet på den harde måten, og det uten så mye som et blåmerke på babyen.

Skrevet

ja, det er det jeg sier. Det gjelder ikke alle Akta Graco sine seter. De har jo mange forskjellige modeller.

Skrevet

acta cosmic xtp og acta duo

Skrevet

vet!!!!

men lengre i bladet er det ei hel side med graco setet (autostolen, cosmicen, og rallysport setet) og der står det at der er best i tøff kollisjonstest!!!!!

forvirret jeg, neeeeeehh!?

;o(

Skrevet

Det er barnesetene og ikke babysetene som er testet. Så det gjelder ikke autobaby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...