Gå til innhold

Er på besøk fra "bli gravid". Noen som kan svare meg her inne tro?


Wish

Anbefalte innlegg

Tok en CB test idag. Har ikm 4 juni... Den var negativ, men da jeg kikket på den etter 15 min kan jeg se en super svak strek.... Den er jo ugyldig etter 10 min, så jeg må jo bare se bort fra den....

 

Har stikkninger i sidene, ømme brystvorter og litt små kvalm.... Jeg kan vel ikke ha disse symptomene uten hcg i urinen....??? Innbilder jeg meg bare alt nå tro??

 

Håper dere kan ta dere tid til å svare på "bli gravid" spørsmål, selv om dere er i en annen situasjon nå da :-))

 

TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny test i om et par dager (lenge å vente... :o)

En test er ugyldig etter 10 min, så man kan ikke stole på den når det er gått over tida.

 

Symptomer kan være en graviditet, men også at TR er på vei...

 

Håper det klaffer for deg Wish!

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wish...

 

Jeg har egentlig ikke en fornuftig svar å komme med. Men som du sier etter 10 min er den ugyldig...

Men likevel... var det farge på streken, eller var det mer som en skygge??

og pluss at det ikke var morgenurin,!!!(utålmodig)

Du har endel symtomer oxo som både kan være pms og grav tegn...

 

Du fikke ikke noe svar her men... krysser fingrene for deg

og håper du har en spire i magen, og kommer og joiner oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken en blå men den er jo ugyldig som du sier....

 

Noen av dere som sjekket hvordan tappen var før dere testet positivt?

 

Takker så mye for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for tipset. Har prøvd å lese der, men kommer ikke så mye frem hvordan den skal være under graviditet utenom at den skal være lukket og høy eller lav.......

 

Noen med erfaring så er jeg kjempe takknemlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en ny test, og ta den på morgen-urin.

Og si fra hvordan det går, jeg er spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til lørdag og tester på ny. Morgenurin denne gang:-) Har dere andre hatt stikking i sidene som pms symptom , eller kommer det bare ved graviditet? Håper det siste da....

 

Skal gi beskjed på lørdag hva resultatet blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine "sidestikk" er graviditetssymptomer.

 

Lykke til på lørdag :) vi krysser fingre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke stole på testen etter mer enn 10 minutter, men jeg ville hat godt håp var jeg deg. Da jeg ble gravid med nr. 1 testet jeg først negativt, men da jeg skulle kaste testen noen timer senere s jeg den svake streken. Det var 4 dager før IKM og nå er jenta nesten 1 1/2 år. Jeg hadde akurat de samme symptomene før IKM som du har også.

Jeg har for øvrig tatt flere negative tester, og de har aldri vist antydning til positivt selv om jeg har ventet aldri så lenge.

 

Jeg kommer nesten med en aldri så liten gratulasjon jeg ;-). Tenker testen på lørdag blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta piffen fra deg eller noe, men vet ikke hvorvidt jeg ville stolt på sikkingene og evt. andre graviditetstegn. Selv hadde jeg alle graviditetstegnene de månedene jeg ikke ble gravid (nesten hver gang i alle fall - tydelig PMS etter pilleslutt), men ikke nå i mai da jeg faktisk ble gravid... Tror ikke jeg hadde skjønt det om ikke temp.kurven plutselig ble trifasisk for forste gang :o) (veldig positiv test 13 DPO etter 4 ekstra høye temper). Men, så til de gode nyhetene: Ingen av de testene jeg har tatt rundt 13-14 DPO tidligere har blitt noe annen enn veldig negative uansett hvor lenge de har ligget, så det er enda håp!!! Tvi tvi på lørdag, krysser fingre for positiv test - det er nemlig ganske hyggelig:o), spes. når en har ventet i nesten ett år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre skrev.. test om noen dager, med morgenurin. Er den sikreste måten å finne noe ut på. Man går jo og "leter" etter tegn ellers, så vanskelig å si hva som faktisk er tegn på graviditet og hva som ikke er det.. Dessuten er jo symptomene likt med symptomer på andre ting.

Lykke til. Og er du ikke gravid, får du bare prøve videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...