gravid med nr2 Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 heihei;) lure på om noken veit kva tid ein bør begynne å bruke gravividitets belte og kva det koster??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Tror det er fra 2mnd og ut svangerskapet. Varierer hva det koster, men jeg kjøpte mitt for 1,5 år siden og da kostet det 399,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravid med nr2 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2006 belte ein bruker i bilen, som beskytter viss ein krasjer...ikkje legg trykk påm magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg lurte også litt på når jeg skal begynne å bruke det... husker ikke helt når jeg starta forrige gang. Det er ei pute du sitter på, med ei hempe på, og så tar du og fester magebeltet i hempa så beltet går ned mellom beina dine og ikke over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg betalte 349 på Babyshop i går.. De anbefalte å begynne å bruke det så fort som mulig da. Ikke vits å ta noen sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 ojsann! Da skal jeg få gravd fram mitt med en gang bedre føre var! dessuten høres det deilig ut å få presset vekk fra magen. All berøring av magen gjør meg kvalm for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå