Gå til innhold

Habituell abort/alternativ behandling

JordbærMathilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd eller vet om feks akupunktur el.l. kan hjelpe? Er ikke mye den tradisjonelle medisinen kan tilby...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i hvertfall begynne med akupunktur neste uke!

Skrevet

Takk for svar.

Så spennende! Kan du fortelle mer? Hva skal det hjelpe for/mot?

Håper det hjelper deg! Du må oppdatere oss her inne...

Skrevet

jeg skal fortelle etter at jeg har vært hos kiropraktoren (som også setter nåler) neste uke jeg. Tror det skal påvirke livmoren til å bli mer motagelig og tykkere??

Skrevet

Gynekologen min har også lovet meg progesteron når jeg blir gravid neste gang. Mulig dette også kan hjelpe livmoren til å holde på barnet!

Skrevet

Jeg kommer nok til å satse på progesteron jeg også, men jeg skulle ønske det var mer jeg kunne gjøre... Håper jeg hører mer fra deg siden!

Skrevet

Vet ikke om akupuktur kan hjelpe, men jeg har tro på alternative metoder til medisin. Jeg har selv vært utredet for habituell abort men de fant ingen årsaker til mine tre SA.

Jeg er nå lykkelig og gravid i uke 23, i dette svangerskapet har jeg gjort noene enkle grep: - drikker kun en kopp kaffe pr dag, tar 1 tabl magnesium og unngår å stresse. Jeg vet ikke hva magnesium gjør i kroppen men det står på pakken at det kan forebygge SA og får man for mye magnesium skiller kroppen det selv ut. Lykke til til deg.

Skrevet

Jeg skal ihvertfall rett ut å kjøpe magnesium nå!

Takk for tipset:)

Skrevet

Jeg har vært hos en healer tre ganger nå...lurer på om det har hjulpet meg? Gleder meg til neste mens slik at jeg kan prøve igjen!!!!

Skrevet

Hei, lurer på om noen av dere kan fortelle meg hva utredning for habituell abort går ut på. Har takket ja til det etter 4. MA. 3 ma på rad og en ma før 2 normale fødsler. Vet noen om sjansen for flere aborter øker fordi jeg har mistet så mange ganger. Er nå 38 år og vet at risikoen er en del forhøyet pga alder. Skal også ta en genetisk blodprøve på Ullevål

Har forresten en venninne som også har hatt 2-3 aborter på rad. Hun tok akupunktur så fort hun ble gravid etter disse og det gikk BRA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...