Gå til innhold

April: Så satt jeg her å venta da..

Anbefalte innlegg

på at hårfargen skal virke. Sitter med kaffe latte i håret og er spent på utfallet må jeg si.. Det kan jo ikke bli mislykka når jeg skal i bryllup på lørdag.. OGså skal jeg spraybrunes på fredag.. R spent på hvordan det vil bli også. Kjolen skal hentes hos sydama i morgen. Uff jeg har kjøpt en skikkelig dyr, men knallfin kjole som måtte sys inn. Falt pladask for kjolen. Skal i bryllup i august også så da får jeg ny anledning til å bruke den da. Det er jo en kjole jeg har resten av livet håper jeg.. Men det er ikke likt meg å bruke masse penger på klær osv.. og når har jeg kjøpt nys sko, veske og div.. Hadde nesten ikke råd til bryllupsgave ;-)

Jaja, det var litt ventepjatt fra meg

Fortsetter under...

Haha, ja, det var enda godt! Jeg begynte å lure på om det var noe nytt på hårfronten, man kan jo aldri vite;-) Resultatet blir sikkert bra!

For noen år siden kom jeg over en kjempefin og (utrolig nok) BILLIG kjole da jeg skulle i et bryllup. Jeg var såå fornøyd over hvor heldig dette var økonomisk, og tenkte at nå kunne jeg jo slå meg litt løs i valg av sko og veske. Etter mye om og men endte jeg opp med et par dyre sko, enda dyrere veske, et dyrt smykke og en dyr silkeunderkjole. Det ble visst ikke så billig, likevel:)

hehe, jeg har dyr kjole, men billig veske og smykker da hvertfall.. Kommer ikke inn i noen av disse billigere kjolene på neste stopp osv... Et grete roede kurs står å venter på meg, tenker å begynne snart for jeg klarer ikke på egen hånd. Men nå må jeg skylle ut kaffen ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...