Gå til innhold

April: Når legger de seg til for natta og hvor lenge sover de?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg lillebror (7 uker gammel) endelig til å sovne for kvelden kl 22.30, ellers har klokken ofte blitt nærmere midnatt og ofte over... og han sover knapt fra vi har spist middag og hele kvelden. kanskje en liten dupp i vuggen bare...

 

Men i går sovnet han altså kl 22.30 og sov til kl 5,30 i sin egen seng. Fikk mat og sovnet igjen til kl 8. Utrolig deilig! Håper det fortsetter slik :) Hvordan står det til hos dere???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da:)

 

Har ikek begynt med noen særlig rutine ennå vi..tenkte å ta det når hun blir sånn 6-7 uker. Sånn vi gjorde med storesøster også:)

 

Men de siste nettene (med untak av i natt, for hun er tett i nesa) har hun sovet 6-7 timer..sånn kan det fortsette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

tulla er nå 7,5uke gammel. Hun har lenge lagt seg samtidig med oss (ved midtnatt ofte). Hun var alltid sutrete fra ca 20.00. Nå har vi begynt med å stelle fra ca 20.30, så amme i mørkt rom og så er det under dyna med smokken i munn. Som oftest må jeg inn 1-2 ganger i løpet av den første halvtimen for å dytte inn smokken, og så sover hun=) Som oftest sover hun til ca 03.30, ammer og sover igjen til ca 07.30. Hender hun må ha første amming 01, og da blir neste i 05-06 tiden.... (liker det første best, jeg da). Utrolig deilig å ha litt tid til å rydde, se TV og lese avisa på kveldene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun legger seg mellom 9 og 11 på kvelden som oftest,da har hun som oftest sovnet mens jeg har bysset henne i søvn(gråter mye på kvelden). Hun får en flaske MME som siste måltid,ellers våkner hun hver time for å få pupp ! Da sover hun som oftest mellom 3 og 6 timer i strekk før hun våkner for pupp,og etter det våkner hun annenhver time for pupp. Så står vi opp kl 6 nesten hver dag(opp for å få de store ungene på skolen og barnehage,og gubben på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knotten min sovner alt mellom 21.00-24.00.

Er veldig variabelt hvor mye han sover i løpet av ei natt. I forrige uke fikk han det for seg at han skulle være våken fra 03.00, og raste og skrek frem til klokka 06.00. Da var jeg bra sliten da!

 

Denne uka har han lagt seg rundt klokka 21.00 hver kveld og våknet en gang for natta for mating. Står som regel opp rundt 06.00 hver dag og nusser pappan god arbeidsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at andre har det slik som oss..

Gutten vår er veeldig aktiv/sutrete/sulten på kveldstid (vil bare henge på puppen og halsove på meg), fra ca 18/19 -til ca 00/01.... gir MM ca hver 2.time på kveldstid og siste måltid ca 00/00-30 når vi selv legger oss... Til gjengjeld sover han da til alt i mellom 6 og 9!

Håper vi kan få tilbeke litt av kvelden snart hvertfall.. I morgen skal jeg prøve det sammme som *smil* :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heller ikke noen sånn fast rutine enda, men vår prins har fra han ble født sovnet i 22-23 tiden og sovet til 4, pupp og sovet til 6-7 igjen. Men den siste uka har han sovnet i 21 tiden, pupp rundt 2 og 6. Deilig å endelig ha litt kveld igjen! Satser på at det fortsetter slik. Han har vært utrolig grinete på kveldstid tidligere, men det har gså blitt bedre den siste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover fra 17-17.30 til 20-21.. opp og får mat og nattøy på og sovner igjen rundt 21.30-22.00.. sover i ca 5 timer og skal ha mat så sover han til morningen igjen...

 

Han er no 5 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...