Gå til innhold

Noen her som har softbag i quinny sportsvogn??

Anbefalte innlegg

vurdere å kjøpe softbag til comforten da jenta mi bare er 2 mnd og vokser snart ut av dreami bagen!!! kan jo ikke sette henne i sportsvogna enda, vil gjerne at hun skal få ligge i bag så lenge det går!

Teutonia sin skal passe fint, noen andre som har andre erfaringer?

Fortsetter under...

på butikken som eg kjøpte quinnyen min sa de at det var mange som droppa å kjøpe dreamibaggen og bare puttet softbag i sportsvogn delen, den kan jo legges så å si helt flat så det burde jo ikjke være noe problem :)

Annonse

putta gutten i softbagen da han var 3 mnd, ryggen min tålte ikke å dra på dreamibagen, men ser nok at om en mnd eller to så er softbagen for liten, men da er det jo nsomer og sol og da tåler han nok bare å ligge med pose, vil jeg tro!

tror softbagen kosta 299,-

hvilken pose bruker dere?

både til sommer og vinterbruk?

Er kanskje mer lønnsomt å invistere i 2 poser enn softbag..

syns det med poser er så vansklig jeg da hehe, er så himla mange å velge i!

Og pose på sommern må jo bli varmt? hun er jo alt for liten å ligge rett på sportsdelen? finnes kanskje fine sommerposer..

"frustrert :P"

Jeg har Lammy dunpose (den med bamse inni) som er ekstra lang. Brukte den rett i sportsvognen fra hun var 4 mndr, da ville hun ikke likke i baggen lenger, ville opp å se. Hvis du kjøper Lammy posen med skinn inni, kan du ta skinnet utav posen og ha det son underlag i vognen. Bruk et teppe eller en tynn dyne når det blir varmere i været:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...